پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/01 10:14
مدیرعامل بیمه دانا در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی مطرح کرد:
کد خبر: 31912

بیمه‌دانا طی پنج ماه حدود دو میلیون و 630 هزار فقره خدمت به فرهنگیان ارائه کرده است

مدیرعامل بیمه دانا تدوین بیمه‌نامه جامع سلامت ویژه مجموعه فرهنگیان را ضروری و تحقق آن را موجب رضایتمندی حداکثری فرهنگیان به ویژه در بخش درمان دانست.

دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا طی نشستی مشترک با سید‌امیر شوشتری مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی که روز شنبه 28 آذرماه سال‌جاری در محل اداره کل آموزش‌و‌پرورش این استان برگزار شد، عنوان کرد: شرکت بیمه دانا طی پنج ماه حدود دو میلیون و 630 هزار فقره خدمت در سراسر کشور به فرهنگیان ارائه کرده است.

ایشان در ادامه این نشست، نهضت افزایش مراکز درمانی را از مهمترین سیاست‌های شرکت در ارتباط با پروژه آموزش‌و‌پرورش اعلام و بیان کرد: تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا در سراسر کشور از ابتدای انعقاد قرارداد آموزش و پرورش تاکنون به 1۲ هزار مرکز درمانی افزایش یافته است.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا با اعلام این موضوع که در زمینه مراکز درمانی ارائه‌دهنده خدمات به فرهنگیان استان خراسان رضوی همچون بیمارستان مادر و بیمارستان رضوی اتفاقات خوبی رخ افتاده است، افزود: نتایج مطلوب و اثربخشی در حوزه بیمه‌گری به‌ویژه بیمه سلامت فرهنگیان و معلمان استان خراسان رضوی رقم خورده که امیدوارم زمینه‌ساز رضایتمندی حداکثری این قشر معزز شود.

ایشان با بیان اینکه بیمه دانا بیش از 48 سال در صنعت بیمه قدمت دارد و به ویژه در بخش بیمه‌های درمان از زیرساخت‌های مطلوبی برخوردار است، ورود این شرکت به پروژه آموزش‌و‌پرورش را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بیمه دانا عنوان کرد و افزود: همه ما مدیون معلمان و نقش ارزنده و بی‌بدیل آنان هستیم.

وی به لزوم ارائه خدمات هوشمند به فرهنگیان اشاره و تأکید کرد: طی آینده نزدیک صفر تا صد زنجیره فعالیت‌های شرکت (از صدور تا خسارت) در پروژه آموزش و پرورش در قالب مدل بیمه‌گری هوشمند ارائه خواهد شد.

در ادامه این نشست، ابوالفضل حقانی‌زاده معاون شعبه بیمه‌دانا در استان خراسان رضوی نیز ضمن خوشامدگویی به دکتر جعفری و هیئت همراه، به ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده این شعبه به ویژه در خصوص پروژه آموزش و پرورش پرداخت و عنوان کرد: براساس آخرین آمارها، 74880 معرفی‌نامه از سوی فرهنگیان این استان به شعبه ارائه شده است.

همچنین سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز ضمن خوشامدگویی به دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیئت همراه و اعلام رضایت‌مندی از خدمات بیمه دانا، به بیان  برخی مطالبات و دغدغه‌های فرهنگیان و بازنشستگان پرداخت.

گفتنی است مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیئت همراه، در سفر به استان خراسان رضوی، از بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی، بیمارستان مهرگان و درمانگاه فرهنگیان این شهر نیز بازدید و از نزدیک در جریان روند درمان بیماران و بیمه‌شدگان این شرکت قرار گرفتند.

در این بازدید، دکتر محسن محور مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره بیمارستان رضوی مشهد نیز طی سخنانی با تکریم مقام معلم، ضمن ابراز رضایت از همکاری وزارت آموزش‌وپرورش با بیمه دانا افزود: خوشبختانه در استان، بالاترین میزان همکاری و تعامل موجود را با این شرکت معتبر بیمه‌ای داریم و امیدواریم ضمن حفظ روند موجود، شاهد ارتقاء سطح روابط و مناسبات دوجانبه با بیمه دانا باشیم.

در پایان این بازدید مدیرعامل بیمه‌دانا و اعضای هیئت همراه از بخش های مختلف بیمارستان رضوی مشهد بازدید و از بیماران و فرهنگیان بستری شده در این بیمارستان عیادت و برای ایشان آرزوی سلامتی کردند.

 

روابط عمومی بیمه دانا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwljk