جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/01 07:32
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام:
کد خبر: 31865

بسیج، تبلور دوباره عدالت خواهی و از خود گذشتگی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به مناسبت هفته بسیج پیام صادر نمود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در پیامی ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: بسیج تبلور دوباره عدالت خواهی و نشان دادن جلوه جدیدی از ایثار و از خود گذشتگی است.

مهندس اکبر قنبرپور افزود: باید قدردان بسیجیانی بود که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون توانستند با حضوری همه جانبه در تمام صحنه ها و با از خودگذشتگی، افتخار و سر بلندی را برای میهن عزیزمان به ارمغان بیاورند.

وی با اشاره به این جمله امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که" بسیج میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است" تصریح کرد: بسیجیان در طول این سال ها، در دفاع از حریم آزادی و استقلال و حکومت اسلامی همواره حضوری مستمر و پرشور داشته و برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب لحظه ای از پا ننشسته اند.

قنبرپور تاکید کرد: امروز نیز که کشور عزیزمان مورد شدید ترین هجمه های دشمنان قرار گرفته، بسیج این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین تولد خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی ،فرهنگی و اجتماعی‌ کشور حضور دارد و با حضور خود توانسته امنیت و آرامش را برای این مرز و بوم به ارمغان بیاورد.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qdwwj