پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/30 04:53
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل،در همایش بررسی عملکرد مناطق و حوزه ها بیان داشت:
کد خبر: 31731

محیط شعبه را برای مشتریان، مفرح، صمیمی وخاطره انگیز کنید

جلسه بررسی عملکرد مناطق و حوزه ها، در سه ماهه دوم سال با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مشاورین مدیرعامل، مدیران ادارات و روسای مناطق و حوزه ها، در ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.

مدیرعامل موسسه ضمن بیان حدیثی از امام صادق(ع) در خصوص کسب دانش وتفکر در انجام هر اقدام گفت: بهره دین خرد و بهترین ذخیره، حسنات و کارهای نیک است، انجام این گونه کارها برای آینده و عاقبت بخیری مهم می باشد.

 آقای جوادی در خصوص ایجاد یک شغل پایدار تصریح کرد: در اسلام، ثواب وام دادن، بیشتر از صدقه  است. بنابراین سعی کنید روند اعطای تسهیلات را به سمت واحدهای تولیدی و کارآفرینی هدایت کنید، تا مردم بتوانند در خصوص ایجاد و توسعه واحدهای خود دغدغه ای نداشته باشند.

 مدیر عامل موسسه در ادامه بیان داشت: عملکرد حوزه ها و شعب در سه ماهه دوم خوب بوده است،ولی تاپایان سال زمان مناسبی داریم.پس ضروریست  با سختکوشی و جدیت،برنامه ها و اهداف تعیین شده تا پایان سال را محقق نمایید.

ایشان با اشاره به رقابت در بین بانکها گفت: همه بانکها، سرمایه های کشورعزیزمان هستند و ضمن احترام به تمامی بانک ها، با آنها رقابت سالم داریم و برای الگو شدن موسسه در جذب منابع و تخصیص منابع و کسب رتبه های برتر در سیستم بانکی می بایست تکریم به ارباب رجوع که ولی نعمت ما هستند، خدمات بانکی را در اسرع وقت و سریع ارائه نمایید و برای آنها مشاوری مطمئن باشید.

 ایشان اضافه کرد:در راستای تقویت اعتماد و تعامل با مشتریان، کوشا باشید و نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار داشته باشید.مردم به دنبال کرامت، احترام و برخورد خوب می باشند لذا محیط شعبه را محیطی صمیمی، مفرح و برای مشتریان خاطره انگیز کنید.

 مدیر عامل، ضمن تاکید بر آموزش کارکنان بیان داشت: دنیای کنونی دنیای انفجار اطلاعات است و این امر مسئولیت مدیریت آموزش را سنگین تر می کند و برای  برنامه ریزی مدون در همه اموراعم از بانکداری، بازاریابی،تکریم ارباب رجوع اقدام کنید و سطح دانش همکاران را ارتقا دهید.

در ادامه جلسه آقای مروجی، ضمن تاکید بر جذب منابع گفت:جذب منابع، توان تسهیلات دهی به مشتریان را افزایش می‌دهد. در این خصوص همکاران تجربیات خود را به دیگران انتقال دهند.

 قائم مقام موسسه بیان داشت: در ارائه تسهیلات، بهداشت اعتباری را رعایت نمایید و قانون را مد نظر قرار دهید تا تسهیلات ارائه شده به مطالبات نیانجامد.

آقای حیدر زاده، عضو هیئت مدیره موسسه  نیز در این جلسه، ضمن تاکید بر رعایت مقررات و بخشنامه ها تصریح کرد: تسریع در ارائه خدمات باعث نشود که مقررات و قوانین را مدنظر قرار ندهید.

 ایشان گفت: روزانه روند منابع و مصارف را نظارت کنید تا مشکلی برای اعطای تسهیلات به مشتریان پیش نیاید.

 در ادامه، عملکرد مناطق و حوزه ها مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای بهبود روند فعالیت آنها برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده ارایه گردید.

 

روابط عمومی موسسه اعتباری ملل


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9w9j