پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/29 12:10
​قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران:
کد خبر: 31685

ارائه خدمات بانکی متنوع و تقویت بخش واقعی اقتصاد اولویت بانک صادرات ایران است

اولویت بانک صادرات ایران ارائه خدمات به مردم و تقویت بخش واقعی اقتصاد است و این هدف از طریق هدایت صحیح نقدینگی به سمت تولید، رعایت بهداشت اعتباری و بهره‌بردن از توانمندی‌های بانک دنبال می‌شود.

رضا صدیق در آئین افتتاحیه همایش تخصصی آموزشی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران این بانک، با بیان این مطلب، ضرورت جلب رضایت مشتریان بانک را خاطر نشان کرد و افزود: چرخش منابع در نظام بانکی و مالی کشور، بر اقتصاد و زندگی مردم تاثیرات با اهمیتی دارد و با رعایت بهداشت اعتباری می‌توان به کاهش مشکلات در بخش‌های غیرواقعی اقتصاد کمک کرد. این موضوع برای بانک صادرات ایران به عنوان بانکی که در اقصی نقاط ایران شعبه دارد و خدمات مختلف به مردم ارائه می‌کند، حائز اهمیت است.

صدیق توجه به مشتری‌مداری را نیز از دیگر ویژگی‌های بارز بانک صادرات ایران طی ٧٠ سال گذشته برشمرد و تاکید کرد: ارائه بهترین خدمات به مردم اولویت بانک است و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نخواهد شد.

وی با اشاره به ارائه محصولات و طرح‌های نوین برای ارتقای سهم از بازار بانک، تاکید کرد: بانک صادرات ایران با طراحی خدمات متنوع و روزآمد، به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان و مردم است.

در این همایش دو روزه که در برج غدیر بانک صادرات ایران برگزار شد، معاون مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیر کل، معاون مدیرکل و رئیس گروه بازرسی اداره کل مبارزه با پولشویی بانک مرکزی و همچنین عضو هیئت‌مدیره، مدیر امور بازرسی و تطبیق، رئیس، معاون و سربازرس اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک صادرات ایران نیز طی سخنانی بر لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات بانک به مشتریان و تقویت سامانه‌های نظارتی و کنترل تاکید کردند.

بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٥ میلیون سپهرکارت فعال، سهم قابل توجهی از نقل و انتقال نقدینگی و تراکنش‌های شبکه بانکی را در بستری امن به خود اختصاص داده است.

همچنین این بانک با داشتن بیش از ٥٢٠٠ دستگاه خودپرداز ثابت در سطح کشور، وجود بالغ بر صدها هزار پایانه فروشگاهی، استقبال فراوان اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکت‌ها و سازمان‌ها از اینترنت بانک، درگاه‌های IPG و میلیون‌ها استفاده‌کننده از اپلیکیشن همراه‌بانک سهم قابل توجهی در ارائه خدمات به بیش از ٤٥ میلیون مشتری  خود در داخل و خارج از کشور دارد.

 

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqp65