سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 14:37
مهلت ارسال آثار؛ 23 آبان تا 26 آذرماه /
کد خبر: 31572

جشنواره «میهنِ سربلندِ من» برگزار می‌شود

از سوی معاونت فرهنگی و امور استانها و کمیته مدیریت بحران و پدافندغیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی و موسسه عالی پژوهش، اولین جشنواره «میهنِ سربلندِ من» برگزار می‌شود.

این مؤسسه در نظر دارد، به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و اهمیت پرداختن به موضوع پدافندغیرعامل، جشنواره علمی، فرهنگی و هنری را با عنوان «میهن سربلند من» به‌منظور شناسایی و تجلیل از هنرمندان و پژوهشگران خانواده بزرگ تامین اجتماعی در این عرصه، برگزار نماید.

محورهای تعیین‌شده در این جشنواره در دو بخش "فرهنگی‌ - هنری" و "علمی‌- پژوهشی" است.

در بخش فرهنگی‌هنری، محورها شامل میهن سربلند من ایران، پدافند غیرعامل در سازمان تامین اجتماعی، همبستگی اجتماعی،امنیت ملی و تامین اجتماعی و موضوع آزاد تعیین شده و در بخش علمی‌پژوهشی نیز پنج عنوان با مضامین پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های تامین اجتماعی، پدافند سایبری در سازمان تامین اجتماعی، پدافند فرهنگی در سازمان تامین اجتماعی، پدافند مردم‌محور در سازمان تامین اجتماعی و پدافند اقتصادی در سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان،پژوهشگران و صاحبان قلم تا 26 آذرماه سال‌جاری برای ارسال آثار و مقالات به دبیرخانه فرصت دارند که می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره به نشانی [email protected] و یا از طریق شبکه اجتماعی «روبیکا» به نشانی : http://rubika.ir/mihaneman1  ارسال نمایند.همچنین علاقه‌مندان می توانند در صورت امکان فایل فیزیکی آثار خود (CD) را به نشانی ؛ تهران، میدان آرژانتین، خ احمد قصیر، خ دهم (شهید قهرمانی) پلاک 20 مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی، تحویل داده و یا پُست نمایند.

شایان ذکر است؛ شرکت‌کنندگان، در صورت پذیرش مقالات می‌توانند از مزایای گواهینامه پذیرش، چاپ مقاله در مجموعه مقالات و در فصلنامه تامین اجتماعی بهره‌مند شوند. همچنین، به 3 نفر از برگزیدگان از سوی کمیته داوران، جوایزی نیز اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88753245 (021) داخلی 406 تماس حاصل فرمایند.

 

روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rjex