پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 11:17
سید سعید شمسی‌نژاد:
کد خبر: 31336

مرکز نوآوری قرض‌الحسنه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران راه‌اندازی می‌شود

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» با اشاره به حمایت دولت از بانک‌های قرض‌الحسنه ابراز امیدواری کرد با ایجاد مرجعیت علمی و مرکز نوآوری قرض‌الحسنه، طرح‌های نوآورانه در حوزه قرض‌الحسنه در کشور توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ایجاد و اجرایی شود.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر یک‌روزه به استان قزوین با «محمد مهدی اعلایی» استاندار قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ارائه گزارش اقدامات بانک، از حمایت‌های استاندار قزوین در همراهی با برنامه‌های بانک تقدیر و تشکر کرد.

شمسی‌نژاد با اشاره به حمایت دولت از بانک‌های قرض‌الحسنه ابراز امیدواری کرد با ایجاد مرجعیت علمی و مرکز نوآوری قرض‌الحسنه، طرح‌های نوآورانه در حوزه قرض‌الحسنه در کشور توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ایجاد و اجرایی شود.

وی قرض‌الحسنه را ابزاری برای رفع نیازهای افراد از لحظه تولد برشمرد و بیان داشت: با تجربه فعالیت در ۲ بانک تخصصی قرض‌الحسنه در کشور، تأکید می‌کنم قرض‌الحسنه بی‌انتهاست و جای کار زیادی دارد.

«محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: باید به قرض‌الحسنه در نظام بانکی به‌عنوان یک اصل توجه ویژه‌ای شود؛ چرا که قرض‌الحسنه هم از منظر اعتقادی و هم از منظر عملکردی همسو با اهداف جمهوری اسلامی ایران است. وی قرض‌الحسنه و مشارکت را ۲ موضوع مغفول مانده در نظام بانکی کشور برشمرد.

استاندار قزوین ضمن تأیید وجود حوزه‌های متنوع کار قرض‌الحسنه در کشور گفت: تسهیل‌گری قرض‌الحسنه را در رفع نیازهای افراد در حوزه‌های ‌مختلف نظیر بیمه، سلامت، گردشگری و تأمین مایحتاج ضروری آحاد جامعه می‌توان تعریف و مدل اجرایی ارائه کرد؛ به‌نحوی که از برجسته‌ترین خدمات دولت سیزدهم به شمار آید.

خدمات قرض‌الحسنه نگاه مثبت مردم را به دولت تقویت می‌کند

استاندار قزوین با تحلیل کارکرد قرض‌الحسنه در کشور گفت: قرض‌الحسنه به تقویت اقشار آسیب‌پذیر و طبقه متوسط در اجتماع کمک می‌کند و گسترش خدمات قرض‌الحسنه در کشور به تقویت نگاه مثبت مردم به دولت و حکومت کمک شایانی می‌کند.

اعلایی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به دلیل برکت قرض‌الحسنه و توجه به عامه مردم با استقبال و پیشرفت قابل توجهی همراه است که بهتر است همین روند با اقدامات ابتکاری و خلاقانه دنبال شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه خلاقیت مدیران این بانک در اجرای طرح‌های نوآورانه، آینده روشنی را برای این بانک نوید می‌دهد، افزود: با طرح‌هایی همچون «مهریار» و «مهر دانا» افراد زیادی با خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آشنا می‌شوند و این موضوع به گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه کمک می‌کند.

در این دیدار دکتر «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها، «کاوه نائینی» مدیر شعب استان قزوین، «میلاد سالم‌نژاد» رئیس واحد حسابرسی داخلی و «امیر فرجی آذر» معاون استان قزوین نیز حضور داشتند.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwzjk