یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 13:10
بیمه دانا/
کد خبر: 31014

تقدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند از خدمات‌رسانی شعبه امام حسین(ع) بیمه دانا

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد آموزش و پرورش شهرستان دماوند با شعبه امام حسین(ع) بیمه دانا برگزار شد.

در این نشست از نحوه پذیرش و جمع‌آوری هزینه‌های خسارت درمان و پاسخگویی کارکنان شعبه امام حسین به مسائل فرهنگیان شهرستان دماوند قدردانی شد و هاشمی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ازهمکاری ارزشمند رییس و همکاران شعبه امام حسین( ع) درخصوص نحوه پذیرش و جمع‌آوری هزینه‌های خسارت درمان و پاسخگویی و پرداخت خسارت‌های پرسنل آموزش و پرورش شهرستان دماوند قدردانی کرد.  

در این نشست که درمحل ساختمان آموزش وپرورش شهرستان دماوند برگزار شد، مدیران ارشد آموزش و پرورش دماوند خواهان افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دانا، به خصوص مراکز و کلینیک‌های دندانپزشکی در این شهرستان شدند.

همچنین علی کریمی رییس شعبه امام حسین (ع) ضمن قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دماوند، درخصوص تسهیل و تسریع در جمع‌آوری مدارک خسارت‌های درمانی بیمه‌شدگان، پیشنهاداتی ارائه کرد که مورد تایید و استقبال مسئولین حاضر در جلسه قرار گرفت.

در پایان نشست نیز اکبرحسین زاده مسئول دایره خسارت درمان شعبه امام حسین( ع)، گزارشی با موضوع عملکرد شعبه، خسارت‌های پرداختی، معرفی‌نامه‌های صادره به کارکنان آموزش و پرورش، به ویژه پرسنل آموزش و پرورش شهرستان‌های دماوند، فیروزکوه، رودهن، بومهن و پردیس ارائه کرد.

 

روابط‌عمومی بیمه دانا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nr6jx