پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/19 11:19
مدیرعامل فولاد مبارکه در اولین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار بهره‌برداری مطرح کرد؛
کد خبر: 30663

افزایش بهره‌وری و چابکی سازمان هدف فولاد مبارکه از برون‌سپاری‌ها

مدیرعامل فولاد مبارکه در حاشیه اولین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار بهره‌برداری گفت: برون‌سپاری‌های فولاد مبارکه با هدف ایجاد تمرکز در پیمان‌ها برای افزایش بهره‌وری است که در نتیجه آن شاهد چابکی بیشتر سازمان و کاهش هزینه‌های آن هستیم.

محمدیاسر طیب‌نیا، در حاشیه اولین نشست هم‌اندیشی با مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار بهره‌برداری فولاد مبارکه، اظهار کرد: فولاد مبارکه موفقیت‌های ارزشمندی اعم از افزایش تولید، رکوردهای پیاپی تولید و روند رو به رشد توسعه‌ها را در سال جاری تجربه کرده و در حال برنامه‌ریزی برای تدوام این دستاوردهاست که این موفقیت‌ها با همکاری و همراهی روزافزون بخش پیمانکاری و همکاران ما در فولاد مبارکه محقق شده است.

وی افزود: هم‌اکنون حدود ۵۰ درصد از کارکنان فولاد مبارکه را پیمانکاران تشکیل می‌دهند و طبیعی است که دست‌یابی به این موفقیت‌ها مرهون این عزیزان باشد؛ برون‌سپاری‌های فولاد مبارکه با هدف ایجاد تمرکز در پیمان‌ها برای افزایش بهره‌وری است که در نتیجه آن شاهد چابکی بیشتر سازمان و کاهش هزینه‌های آن هستیم.

تلاش برای بهبود فعالیت پیمانکاران و افزایش بهره‌وری در سازمان

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: پیمانکاران انتظاراتی از فولاد مبارکه دارند و به همین دلیل جلسه‌ای را با حضور مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار بهره‌بردار برگزار کردیم تا نظرات عزیزان را به عنوان فعالان این عرصه از نزدیک بشنویم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم جمع‌بندی این نظرات به اصلاحاتی منجر شود که در نهایت به بهبود فعالیت پیمانکاران و افزایش بهره‌وری در سازمان کمک کند؛ علاوه بر این بنا داریم تا با ادامه این رویکرد و برگزاری جلسات دیگر، دستاوردهای بهتری را برای هر ۲ طرف در آینده‌ای نزدیک رقم بزنیم.

اولین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار بهره‌برداری فولاد مبارکه(۱۸ آبان‌ماه) با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونین این شرکت و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های پیمانکاری حوزه بهره‌بردار برگزار شد.

 

ایراسین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oz77v