چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/30 06:10
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس/
کد خبر: 27799

پیشکسوتان دفاع مقدس بانک ملی ایران تجلیل شدند

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با برگزاری مراسم آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در کشور به همت مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران از رزمندگان، ایثاگران، خانواده های شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس این بانک تجلیل به عمل آمد.

ابوالفضل نجارزاده قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در آیین برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس بانک ملی ایران که در سالن فردوسی این بانک و با حضور اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و دیگر مسئولان و مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان این که بانک ملی ایران میزبان بیش از 14 هزار ایثاگر، آزاده، جانباز، رزمنده و خانواده و فرزندان شهدا است، اظهارداشت: وظیفه ما خدمت به این عزیزان است و امیدواریم که بتوانیم این خدمت را به نحو مطلوب انجام دهیم.

وی در ادامه به تشیع و تدفین دو شهید گمنام در بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: بانک ملی ایران برای نخستین بار در شبکه بانکی با هماهنگی های انجام شده پذیرای دو شهید گمنام جنگ تحمیلی است و انشالله این دو شهید عزیز در بانک منشاء خیر و برکت خواهند شد.

نجارزاده بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جهت آشنایی و معرفی فرماندهان و اُسوه ها و چهره های سرشناس در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان را ضروری و با اهمیت دانست و تصریح کرد: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته حمایت همه جانبه از ایثارگران و خانواده شهدای بانک را در اولویت قرار داده ایم.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای تجلیل و خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده معظم شهدا در بانک خاطرنشان کرد: تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه است و بر این اساس همه مسئولان و مدیران درهر موقعیتی باید همواره آن را در دستور کار خود قرار دهند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهارداشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور رمز و نسخه نجات بخش آرمان های انقلاب است و ما باید برای حفظ آرمان های انقلاب و بالانگه داشتن پرچم جهاد و مقاومت این نسخه را ترویج دهیم.

وی در ادامه با انتقاد از نهادهای فرهنگ ساز در اشاعه فرهنگ شهادت و آرمان های انقلاب گفت: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشیم تا نسل نو و جوان را با دلاورمردی ها و اسوه های ایثار و شهادت در کشور بیشتر آشنا کنیم.

وی تاکید کرد: ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز قدردانی از عزیزان ایثارگر وظیفه ملی و همگانی ماست.

نماینده خمین در مجلس خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران، رزمندگان، آزادگان دفاع مقدس و مدافعان حرم را از مهمترین دلایل ماندگاری آرمان های انقلاب برشمرد.

همچنین رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران در این مراسم  خدمت به ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های شهدا را افتخاری بزرگ و ارزشمند عنوان کرد و گفت: باید برای بدست آوردن این فرصت شکرگزار باشیم.

وی گفت: بیشترین شهید و ایثارگر در شبکه بانکی در بانک ملی ایران است  و رسیدگی به مشکلات، خدمت و کمک به آنها توفیقی الهی است.

خسروی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت وترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: مهمترین وظیفه ما ترویج این فرهنگ در جامعه است که این مهم با تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و رسیدگی به مشکلات آن ها موثر خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از چند تن از ایثارگران، جانبازان و خانواده ها و فرزندان شهدای بانک ملی ایران تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، دراین جلسه تعدادی از حاضران در سخنانی دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای بهبود حمایت از ایثارگران مطرح کردند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qe5a