پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/27 06:37
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:
کد خبر: 27533

تاکید نماینده مردم ارومیه بر لزوم حمایت از صنعت مخابرات کشور

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی وعضو کمیسیون امنیت ملی گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان مادر صنعت ارتباطات در کشور باید مورد حمایت قرار گیرد تا شاهد توسعه و پیشرفت این صنعت در کشور باشیم.

روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ، با حضور در مخابرات منطقه آذربایجان غربی با چنگیز نوری مدیر مخابرات این منطقه دیدار کرد.

حضرت پور، در این دیدار نسبت به لزوم توجه بیشتر دولت و مجلس برای توسعه و حمایت از صنعت مخابرات کشور تاکید و اظهار کرد: نیاز امروز کشور به توسعه در بخش ارتباطات مخابراتی کاملا جدی است و از سوی دیگر این حق مردم است تا از سیستم های روز مخابراتی با کیفیت استفاده کنند.

وی افزود: همچنین شرایط تحریم و لزوم تامین تجهیزات مصرفی این عرصه را تنگ تر کرده، واقعا لازم است تا یک نگاه ویژه و حمایتی در خصوص صنعت مخابرات و شرکت مخابرات ایران از سوی دولت وجود داشته باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: نگاه غلط برخی سیاستگذاران در سالهای قبل در تضعیف شرکت مخابرات ایران به عنوان مادر صنعت ارتباطات تحت عناوین مختلف اشتباه بود و باعث کند شدن روند توسعه ارتباطات در کشور شد.

وی افزود: از سویی تضعیف مخابرات ایران، حقوق کارکنان این شرکت و استفاده آن ها از حق جذب، استفاده از امکانات رفاهی، دریافت مطالبات بازنشستگی و حقوق به موقع را تحت الشعاع قرار داده و این رویه فورا اصلاح شود و امروز مخابرات به یک نگاه حمایتی و توسعه گرانه نیاز دارد.

حضرت پور در ادامه از مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی خواست تا در خصوص ارتباطات مخابراتی مدارس مناطق محروم نگاه ویژه ای داشته باشد.

نوری، مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی نیز در این دیدار از آمادگی کامل مخابرات برای تدوین تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان برای تسریع در روند ارائه خدمات مخابرات با کیفیت به مدارس خبر داد.

وی افزود: مخابرات منطقه آذربایجان غربی به دنبال توسعه ۲ هزار کیلومتری فیبرنوری در شهرهای استان است و در آستانه ارائه خدمات با کیفیت به حداقل ۲۵۰ منطقه روستایی قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی همچنین رفع مشکلات ارتباطی در مناطق محروم را از اولویت های شرکت مخابرات ایران عنوان کرد

 

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdy69