پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/23 06:57
با حضور مدیران ارشد بانک/
کد خبر: 27347

رضا صابری مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر شد

مراسم معارفه مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد.

آیین تودیع و تقدیر از زحمات «کرامت ‌الله مصطفی‌پور» و معارفه «رضا صابری» به عنوان مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر، با حضور «محسن پدرام» نائب رئیس هیأت مدیره، دکتر «رضا قرائی‌پور» مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه و «احمدرضا فرجی» معاون امور استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین جمعی از خبرگان بانکی مانند «داریوش زراعتگر» مدیر شعب بانک ملی در استان بوشهر و دبیر کمیسون هماهنگی بانک‌های استان و «غلامرضا پاساد» مدیر شعب سابق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر برگزار شد.

«زراعتگر» مدیر شعب بانک ملی در استان بوشهر و دبیر کمیسون هماهنگی بانک‌های استان در ابتدای جلسه گفت: سهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان بوشهر از مجموع منابع قرض‌الحسنه استان ۲۳ درصد است که بیشترین سهم از منابع قرض‌الحسنه در استان بوشهر را دارد.

وی افزود: بیشترین تعداد وام پرداختی در استان و همزمان کمترین میزان شکایات مردمی مربوط به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که جا دارد در این خصوص از آقای مصطفی‌پور و همکارانشان تقدیر و تشکر کرد.

«مصطفی‌پور» مدیر سابق شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز ضمن خوش‌آمدگویی و تشکر از همه میهمانان و همکاران استان به‌خصوص آقای «رضا وهام» معاون شعب استان بوشهر، با اشاره به رشد ۳۲۰ درصدی منابع و کاهش ۴۰ درصدی نسبت مطالبات به مصارف استان در ۲ سال گذشته، این دستاورد را حاصل زحمات مشترک و کار تیمی همه همکاران در استان دانست.

مصطفی‌پور در سال ۱۳۹۰ به‌عنوان مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار شد و سپس مدیریت شعب دو استان هرمزگان و بوشهر را نیز تجربه کرد.

«محسن پدرام» نائب رئیس هیأت مدیره ضمن تشکر از زحمات بی‌دریغ مصطفی‌پور طی دوران خدمت خود در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، برای صابری به‌عنوان مدیر جدید استان آرزوی موفقیت بیش از پیش داشت.

وی اظهار داشت: نیاز است همکاران با سیاست‌های کلان بانک که با رویکردهای علمی دکتر «شمسی‌نژاد» برنامه‌ریزی شده، بیش از پیش هم راستا شده تا بتوانیم موثرتر در راستای تحقق اهداف مدرن و کلان بانک حرکت کنیم.

«رضا قرائی‌پور» مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز ضمن انتقال پیام تقدیر دکتر «شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک از مصطفی‌پور و سایر همکاران پر تلاش استان، گفت: در عین شایسه تقدیر بودن زحمات همکاران استان در حوزه بانکداری الکترونیک به‌ویژه افتتاح حساب و وام آنلاین، فضا برای تلاش بیشتر و تحقق اهداف فراهم است.

وی از همکاران خواست تا عزم خود را در تحقق بیشتر این اهداف که خود از پایه‌های تحولات آینده در بانک است جزم کنند.

«احمدرضا فرجی» معاون امور استان‌ها نیز ضمن تقدیر از رشد منابع استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ گفت: در خصوص ترکیب پورتفوی منابع استان و ریسک ناپایداری منابع کلان شرکت‌های حقوقی، لازم است مدیر جدید استان برنامه‌ریزی برای مدیریت ریسک این گونه منابع را در دستور کار خود قرار دهد.

«رضا صابری» در ادامه جلسه از زحمات مصطفی‌پور در طول دوران مدیریت خود در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و حسن اعتماد مدیران ارشد بانک تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که استان بتواند با همکاری و همدلی همه همکاران همچون گذشته به اهداف تعیین شده دست یابد.

گفتنی است صابری که پیش از این نیز مدیر شعب استان بوشهر بود، پس از دوران مدیریت استان هرمزگان، مجدداً به عنوان مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر انتخاب شد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9nzz