جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/21 04:15
روز شنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱؛
کد خبر: 27098

مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام برگزار شد

مجمع عمومی بررسی و تصویب صورتهای مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ شرکت خدمات هوایی پیام روز شنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس و اعضای مجمع و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، اعضای هیئت مدیره، بازرس قانونی و حسابرسان برگزار شد.

در این جلسه عملکرد صورت های مالی منتهی به سال ۱۴۰۰ صاحبان سهام شرکت پس از بررسی مورد تایید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

همچنین در این جلسه «مهندس اکبر قنبرپور» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام ،طی گزارشی، عملکرد یک سال گذشته و برنامه های آتی شرکت را تشریح و ارائه نمودند.

بنابراین گزارش اجرای برنامه طرح کلان شبکه ملی اطلاعات و دستیابی به سهم ۱۰ درصد از اقتصاد دیجیتال، استفاده از ظرفیت مشارکت با بخش خصوصی و اولویت قرار دادن توسعه اقتصادی (رسیدن به سهم یک درصد از GDP) و دستیابی به شاخص‌های بین المللی اقتصاد، مهارت و اشتغال دیجیتال از مواردی بود که در مجمع عمومی سالیانه شرکت خدمات هوایی پیام به عنوان برنامه‌های آتی شرکت مطرح شد.

در این جلسه علاوه بر حضور مهندس اکبر قنبرپور مشاور وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و مهندس علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه ،وزارت اقتصاد و دارایی ،وزارت راه و شهرسازی ،سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qrqd