دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/20 07:54
مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی عنوان کرد؛
کد خبر: 27050

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امید خانواده‌های زندانیان است

«علی عبدی» مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی در نشست با «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان که به منظور تقویت همکاری‌های دوجانبه برگزار شد، بیان داشت: این بانک امید دوباره خانواده‌های زندانیان است و خدمات آن نقش به‌سزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کند.

در این دیدار، مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا همکاری‌های خود را با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقویت کنیم، زیرا وام‌های قرض‌الحسنه توانسته دست خانواده‌های زندانیان را بگیرد و در ایجاد کسب‌و‌کار و مشاغل خرد نقش به‌سزایی برای سامان دادن این خانواده‌ها ایفا کند.

وی افزود: در حال حاضر سازمان زندان‌ها در راستای حمایت از کارکنان خود نیز به دنبال زمینه‌سازی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

در ادامه مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی اظهار داشت: این بانک همواره حمایت از خانواده‌های زندانیان را به‌عنوان یکی از محورهای فعالیت خود در حوزه مسئولیت اجتماعی مد نظر داشته و در این زمینه اقداماتی قابل توجه انجام داده است.

مرادنژاد گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آمادگی این را دارد تا از طریق پرداخت وام قرض‌الحسنه به ایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده‌های آن‌ها، کمک کند.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qerd