پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/20 04:52
قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» خراسان رضوی عنوان کرد؛
کد خبر: 27015

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در همکاری با کمیته امداد پیشتاز بوده است

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» خراسان رضوی گفت: امید داریم به کمک خدمات و سبد محصولات متنوع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به اهداف ترسیمی نظام و بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در حوزه اشتغالزایی، جامه عمل بپوشانیم.

«سید مصطفی موسوی ازغدی» قائم مقام مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) خراسان رضوی با حضور در دفتر «نوراله نظریان» سرپرست مدیریت شعب بانک در این استان، با اشاره به اینکه هر دو مجموعه مولود انقلاب اسلامی هستند و مأموریت اصلی آن‌ها حمایت از اقشار کم‌برخوردار جامعه است، بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در همکاری خود با کمیته امداد نسبت به سایر بانک‌ها پیشتاز بوده است.

وی ادامه داد: تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت وام با توجه به شرایط سخت وام‌گیرندگان، اصلی‌ترین خواسته ماست که تا کنون به‌خوبی محقق شده و امید داریم در آینده نیز با برنامه‌ریزی و تعامل دوطرفه شاهد دستاوردهای بیشتری باشیم.

درآمدزایی مددجویان کمیته امداد از طریق تأمین برق

در ادامه این جلسه «نظریان» با اشاره به خدمات غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عنوان کرد: خوشبختانه بستر بسیار مناسبی فراهم شده تا متقاضیان دریافت وام با کمترین مراجعه به شعب نسبت به انجام امور بانکی خود اقدام کنند و از این فرصت برای کمک هر چه بیشتر به مددجویان کمیته امداد استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: همکاری بانک با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه انرژی‌های خورشیدی، شرایط خوبی را پیش روی مددجویان کمیته امداد قرار می‌دهد تا با تعامل بانک و مجموعه کمیته امداد، این افراد صاحب درآمد شوند که این مهم علاوه بر تأمین هزینه‌های زندگی قشر بزرگی از خانواده تحت پوشش کمیته، در تأمین برق مورد نیاز شهر و شهرک‌های صنعتی نیز کاملأ مؤثر است.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaw6v