جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/19 12:13
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران خبر داد؛
کد خبر: 26955

افزایش سطح فعالیت بانک توسعه صادرات در استان اردبیل

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: فعالیت این بانک در استان اردبیل با هدف حمایت از صادرات غیر نفتی افزایش خواهد یافت.

دکتر سید علی حسینی مدیرعامل این بانک در سفر به استان اردبیل و بازدید از واحدهای صادراتی این استان بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان« تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» توسط مقام معظم رهبری و بر اساس سیاست‌های بانک توسعه صادرات ایران، برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت مالی از طرح‌ها و درخواست‌های سرمایه در گردش حوزه نفتی و گاز و پتروشیمی شده است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه این بانک با وزارت نفت در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گازی پتروشیمی گفت: بر اساس این تفاهم نامه محصولات صادراتی شرکت های دانش بنیان و فناور داخلی صنعت نفت بدون هیچ محدودیت منابع مالی حمایت می شوند.

دکتر حسینی با تاکید بر استفاده از ظرفیت کامل بانک توسعه صادرات ایران عنوان کرد: این بانک با داشتن شرکت های زیر مجموعه مالی، آمادگی دارد بسته کامل حمایتی خدمات و تسهیلات خود را در اختیار واحدهای صادراتی استانها قرار دهد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در این سفر از چند واحد تولیدی صادراتی استان بازدید و همچنین به طور جداگانه با استاندار اردبیل دیدار کرد.

 

روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxgqj