سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/15 07:54
برای نخستین بار نشست صمیمانه مدیرکل روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با خبرنگاران قشم برگزار شد؛
کد خبر: 26622

خبرنگاران قشم عملکرد خوبی در حوزه اطلاع‌رسانی دارند

برای نخستین بار در تاریخ دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، نشست صمیمانه مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل این دبیرخانه با خبرنگاران جزیره قشم برگزار شد.

حسن خانلری در این نشست اظهار داشت: رسانه‌ها باله‌ای اجرایی روابط عمومی‌ها در راستای انتشار اخبار و انجام رسالت آگاهی سازی هستند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور ادامه داد: امروز رسانه‌ها به‌واسطه ارتباط تنگاتنگ با مردم و جامعه محلی، می‌توانند به حل مشکلات و چالش‌های موجود کمک کنند.

وی اضافه کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های متنوعی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و... در مناطق آزاد کشور وجود دارد که خبرنگاران و اصحاب رسانه با استفاده از توانمندی‌های خود می‌توانند به معرفی آن‌ها بپردازند.

به گفته خانلری؛ رسانه‌ها جایگاه بی‌بدیلی در حوزه تنویر افکار عمومی و ایجاد شفافیت دارند و خوشبختانه خبرنگاران جزیره قشم در این حوزه توانسته‌اند عملکرد خوبی در اجرای وظیفه ذاتی خود داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد بتوان اقدامات مناسبی را جهت حمایت و توسعه فعالیت رسانه‌ها و اصحاب رسانه اجرایی نمود.

گفتنی است، در این نشست که برای نخستین مرتبه میان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور با خبرنگاران قشم برگزار شد، اصحاب رسانه جزیره به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت بهبود شرایط برای اطلاع‌رسانی بهتر پرداختند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8eza