پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/15 06:26
ال جی/
کد خبر: 26617

اولین جایزه «LIFE'S GOOD » ال‌جی، برای خلق نوآوری‌های جدید در راستای زندگی بهتر برای همه

ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرد که اولین جایزه «LIFE’S GOOD » اکنون در راه است. مهلت ثبت درخواست از 6 سپتامبر تا 10 اکتبر است. چالش LIFE'S GOOD AWARD که در CES® 2022 اعلام شد، به دنبال کشف راه‌حل‌های نوآورانه در راستای هدف بلندمدت ال‌جی برای ایجاد زندگی بهتر برای همه است. در مجموع 1 میلیون دلار برای کمک به توسعه ایده‌های برنده این رقابت اعطا خواهد شد.

ال‌جی برای رسیدن به جهانی پایدار، که در آن زندگی برای سیاره زمین و همه ساکنان آن خوب است، به دنبال راه‌کار‌ها و ایده‌های سازگار با محیط زیست برای محیطی سبزتر و توسعه محصولات و خدمات کاربر محور است که دسترسی به تجربیات راحت، ارزشمند و جدید را برای همه فراهم می‌کند.

جایزه LIFE’S GOOD گامی مهم در سفر ال‌جی برای دستیابی به پایداری است و به انتشار پیام "زندگی خوب است" این شرکت در سراسر جهان کمک می‌کند. علاوه بر اجرای راه¬کارهای خود، ال‌جی اکنون از افراد و گروه‌های همفکر خود دعوت می‌کند تا با ایده‌های منحصربه‌فرد برای کمک به ساخت یک زندگی بهتر برای همه قدم بردارند.

LIFE’S GOOD AWARD از شرکت کنندگان می¬خواهد که راه¬کارهای خود با قابلیت تجاری‌سازی را در رابطه با نوآوری برای پایداری کره زمین، حفظ سلامت محیط زیست و راه¬کار برای ارتقا سطح زندگی مردم، که بر ایده‌هایی متمرکز است که می‌توانند زندگی روزمره را از طریق اولویت دادن به ایمنی، مفید بودن و در دسترس بودن غنی‌تر کنند، ارائه دهند. ال‌جی مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با نوآوران ست. متقاضیان می‌توانند درخواست خود را در وب‌سایت LIFE’S GOOD AWARD قرار دهند، همچنین جزئیات کامل و شرایط شرکت در رقابت در این سایت قرار دارد.

William Cho، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: "جایزه LIFE'S GOOD ، در بر گیرنده فلسفه نوآوری ما است و معتقدیم که تنها با همکاری همه مردم می‌توان راه به سوی آینده‌ای بهتر را هموار کرد" ما مشتاقانه منتظریم تا ایده های نوآورانه مردم را برای جامعه ای بهتر و محیطی سالم‌تر ببینیم و حمایت و تشویق خود را در تحقق آن‌ها ارائه دهیم."

ال‌جی برای داوری این رقابت، متخصصان را از گروه متنوعی از صنایع به عنوان هیئت داوران گرد هم می‌آورد که کمیته Life’s Good نامیده می‌شوند. اعضای هیئت داوران عبارتند از Alex Edmans ، استاد دانشکده بازرگانی لندن که برنده جایزه بهترین کتاب تجاری سال 2020 و جایزهFinancial Times   برای تعالی در آموزش مالی پایدار، Christopher Marquis، استاد دانشکده کمبریج و برنده مدال طلای جوایز کتاب در رده اخلاق تجاری Axiom Business 2021 و Hyun S. Shin، استاد دانشکده بازرگانی Hanyang.

Marquis می‌گوید: "به کارگیری دانش برای کاهش مشکلات دنیای واقعی همان چیزی است که هر محققی به دنبال آن است. ال‌جی یک پلتفرم قدرتمند برای انجام این کار در اختیار ما قرار داده است. جایزه LIFE'S GOOD از منابع ال‌جی برای گرد هم آوردن نوآوران، کارآفرینان، دانشگاهیان و متخصصان استفاده می‌کند و نمونه‌ای  از این است که چگونه یک شرکت می‌تواند تأثیر واقعی بر زندگی بهتر بگذارد."

ال‌جی با همکاری «B Lab Korea»، یک سازمان غیرانتفاعی با تخصص در ارزیابی و تأیید تأثیر اجتماعی کسب‌وکارها، دست به دست هم داده اند تا اطمینان حاصل کنند که همه آثار ارسال شده برای رقابت LIFE'S GOOD  با استفاده از معیارهای استاندارد ارزیابی می‌شوند.

آثار ارسال شده به طور کامل در مرحله اول داوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند، در مرحله دوم داوری توسط هیئت داوران متشکل از مدیران منتخب ال‌جی و دانشمندان مشهوری که در موسسات آکادمیک پیشرو ریاست دارند، انجام می‌شود. 3 فینالیست در CES® 2023 معرفی خواهند شد و در جلسه داوری نهایی در ماه ژانویه در حضور هیئت داوران به ارائه خواهند پرداخت. برندگان مقام اول (Grand Prix) 700 هزار دلار جایزه و مقام دوم (Silver) و مقام سوم (Bronze) به ترتیب 200 هزار دلار و 100 هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.

نوآوران علاقه‌مند در سراسر جهان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر به وب سایت LIFE'S GOOD AWARD مراجعه کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و تحولات چالش نوآوری ال‌جی، با LG Newsroom همراه باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qa59a