پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/15 05:47
رئیس شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد:
کد خبر: 26598

رشد 88 درصدی تسهیلات اعطایی شعبه کاشان در دولت سیزدهم

رئیس شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران عنوان کرد: این شعبه با اعطای 8 هزار و 470 میلیارد ریال تسهیلات طی یکسال اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با تسهیلاتی بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد ریال به رشد 88 درصدی دست یافته است.

"ابوالفضل سلمان" با اشاره به رشد 825 درصدی مانده تسهیلات شعبه کاشان، گفت: مانده تسهیلات شعبه تا پایان مردادماه سال جاری، معادل 7 هزار و 340 میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با مانده تسهیلات شعبه در مدت مشابه سال قبل با رقمی معادل 796 میلیارد ریال، این رشد چشمگیر است.

سلمان یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» طی یکسال اخیر پنج طرح اشتغالزا توسط شعبه بانک توسعه صادرات ایران در شهرکاشان، تامین مالی شده است.

رئیس شعبه کاشان افزود: با توجه به ظرفیت های شهرکاشان در حوزه تولید فرش ماشینی، عمده طرح های تامین مالی شده در حوزه واردات ماشین آلات ریسندگی و تجهیزات خط تولید کارخانجات فرش را شامل می شود.

وی یادآور شد: پس از میلگرد، فرش صدرنشین محصولات صادراتی کاشان است و ارمنستان، ازبکستان، اسپانیا، استرالیا، افغانستان، آلمان، امارات، اندونزی، انگلستان، ایتالیا، بحرین، بلاروس، برزیل، پاکستان، ترکیه، ترکمنستان، چین، روسیه، سنگاپور، سوریه، عمان، عراق، قطر، قزاقستان، کویت، گرجستان، لبنان، مالزی، هندوستان، ویتنام، کنیا، کانادا، قطر، صربستان و آمریکا از جمله کشورهای مقصد صادراتی کاشان به شمار می روند.

سلمان، ظرفیت های شهرکاشان را در حوزه های صنعتی قابل تامل توصیف کرد و گفت: در راستای حمایت از صنایع صادرات محور، بانک توسعه صادرات ایران نگاه ویژه ای به صنایع لوازم خانگی در کاشان دارد.

 

روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qe5g