پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/14 03:56
رئیس هیأت مدیره بانک کشاورزی:
کد خبر: 26462

حمایت از واحدهای تولیدی دام و طیور از اولویت های بانک کشاورزی است

رئیس هیأت مدیره بانک کشاورزی در بازدید از «بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی دام،طیور و صنایع وابسته»، با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش آخرین دستاوردها و توانمندی های فعالان دام و طیور است،برتوسعه تعامل با فعالان این عرصه و حمایت از آنان تأکید کرد.

وهب متقی نیا روز یکشنبه سیزدهم شهریورماه در بازدید از این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است، ضمن بازدید از نمایشگاه با حضور در برخی غرفه ها، با مدیران و کارشناسان حاضر دیدار و گفت و گو کرد.

وی با اشاره به نقش حمایتی بانک کشاورزی از زیربخش های مختلف بخش کشاورزی به لحاظ نقشی که در کمک به تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور دارند، خاطر نشان کرد:حمایت از واحدهای تولیدی دام و طیور وصنایع وابسته از اولویت های این بانک در پرداخت تسهیلات قرار دارد و طی سال های گذشته واحدهای تولیدی فعال در این بخش، از این تسهیلات بهره مند شده اند.

رئیس هیأت مدیره  بانک کشاورزی اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها  را یکی از اقدامات اساسی این بانک در تأمین سرمایه درگردش واحدهای دام و طیور با نرخ سود مناسب دانست و خاطرنشان کرد: تا کنون بالغ بر 91900میلیارد ریال تسهیلات در قالب این طرح در کوتاه ترین زمان ممکن حتی در روزهای تعطیل به متقاضیان پرداخت شده است.

متقی نیا با بیان اینکه بانک کشاورزی در سال 1400 تعداد 228هزار و 240 فقره تسهیلات به مبلغ 179 هزار و 565 میلیارد ریال به زیر بخش دام و طیور پرداخت کرده است خاطر نشان کرد: در سال جاری و تا پایان مردادماه نیز 147هزار و 871 فقره تسهیلات به مبلغ افزون بر 152هزار میلیارد ریال با هدف حمایت از فعالان این بخش پرداخت شده است.

 

روابط عمومی بانک کشاورزی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n95vg