پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/11 01:44
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی پیام خبر داد؛
کد خبر: 26326

فروش بلیط پروازهای اربعین از فرودگاه بین المللی پیام از شنبه آغاز می شود

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی پیام از آغاز فروش بلیط های پرواز اربعین از روز شنبه دوزادهم شهریور ماه ساعت هشت صبح خبر داد و گفت: «در سال جاری برای اولین بار، پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه پیام برقرار شده است و با توجه به همکاری هواپیمایی آتا، زائرین عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به سایتhttp://app.ataair.ir نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند».

سید مهدی جعفری گفت: «قیمت بلیط مصوب رفت و برگشت ۶ میلیون تومان می باشد که فاز اول فروش بلیتها از فرودگاه بین‌المللی پیام، از سایت هواپیمایی آتا در دسترس می باشد.».

جعفری افزود: «کلیه مسافرین متقاضی سفر به عتبات عالیات از فرودگاه پیام می بایست در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده باشند و پس از آن می توانند برای دریافت بلیط پروازهای اربعین فرودگاه بین‌المللی پیام از صبح روز شنبه دوزادهم شهریور ماه ساعت هشت صبح به سایت http://app.ataair.ir مراجعه نمایند».

وی در پایان خاطرنشان کرد: «در حال حاضر این ظرفیت اعلامی در فاز اول می باشد و پس از تکمیل آنها، ظرفیت فازهای بعدی برای فرودگاه بین‌المللی پیام جهت بهره مندی زائرین عتبات عالیات ایجاد خواهد شد».

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qybe