پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/09 08:30
امروز صورت گرفت؛
کد خبر: 26271

برگزاری دومین دوره تبیین اهداف، استراتژی ها و چشم انداز بانک ملی ایران

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در دومین دوره آموزشی تبیین اهداف و استراتژی های بانک گفت: لازمه رسیدن به اهداف، باورپذیری تمام کارکنان و رسیدن به نگاه و درک یکسان از برنامه ها است.

محمد شیریجیان در این دوره یک روزه که با حضور حامدرضا فقیهیان علیرضائی رییس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک ، مهدی لطیفی رییس اداره کل آموزش، سیدرضا خادمی رییس اداره امور شعب شرق تهران، روسای حوزه ها و شعب تابعه اداره امور شعب شرق تهران برگزار شد، تاکید کرد: ارزیابی واحدهای ستادی برای اولین بار در دستور کار بخش استراتژیک بانک قرار گرفته است و با شاخص ها و پارامترهایی دقیق انجام خواهد شد .

معاون برنامه ریزی و تحول بانک اشاره کرد: تلاش بخش استراتژیک بانک، پرهیز از تدوین اهداف آرمان گرایانه بوده و سعی داریم همه برنامه ها و اهداف بر اساس واقعیت و شرایط موجود بانک ترسیم و در این راه از مدل های نوین هدف گذاری استفاده شود .

شیریجیان بدنه اجرایی و نیروهای صف را اصلی ترین جزء  اجرای برنامه ها دانسته و گفت : لازمه رسیدن به اهداف ، باورپذیری تمام کارکنان و رسیدن به نگاه و درک یکسان از برنامه هاست.

در این دوره ضمن بیان اهداف و استراتژی های بانک ، آسیب شناسی و راهبردهای مربوط به تفکیک مضامین شش گانه استخراج و بر اساس نقشه راه تدوین مدل های نوین هدف گذاری شعب نیز مطرح شد.

در پایان این نشست یک روزه نیز پنل تخصصی،کارشناسان اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک، پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان بودند.

گفتنی است دومین دوره آموزشی تبیین اهداف و استراتژی های بانک ملی ایران در اداره کل آموزش برگزار شد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9lda