پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/09 06:10
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با مردم شهر طبل مطرح کرد؛
کد خبر: 26247

برنامه های ویژه ای برای توسعه غرب جزیره پیش بینی شده است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: غرب جزیره قشم ظرفیت های استثنایی در حوزه محصولات دریامحور و جاذبه های طبیعی و گردشگری داراست که با برنامه ریزی هدفمند در آینده می توان مسیر تحول این منطقه را با سرعت بیشتری طی کرد.

افشار فتح الهی در دیدار با مردم شهر طبل اظهار داشت: افتخار ما در دولت مردمی آیت الله رییسی این است که در کنار مردم به عنوان سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده ایم و مشغول خدمت به  آنها هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته و تقسیم کار انجام شده با وزارت نیرو سه نقطه برای احداث آب شیرین در بخش های مختلف جزیره پیش بینی شده و به مرور و پس از سال ها تلاش مساله آب تمام نقاط جزیره قشم در حال حل شدن است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در حوزه های تامین آب شرب، بهسازی و احداث جاده و بزرگراه و همچنین اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم پروژه های بزرگ و خوبی در حال انجام است و با برنامه ریزی صورت گرفته این برنامه ها با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

به گفته فتح الهی؛ مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم در دوره جدید و دولت مردمی آیت الله رییسی، این اعتقاد را دارد که اگر قرار باشد توسعه ای اتفاق بیافتد که برای اقتصاد ملی منافعی به همراه داشته باشد، در ابتدا باید مردم جزیره قشم از آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب موجود در غرب جزیره، خاطرنشان کرد: غرب جزیره قشم از ظرفیت های استثنایی در حوزه تولید محصولات دریامحور و جاذبه های طبیعی و گردشگری داراست که می تواند به بهبود وضعیت اقتصادی ساکنان و افزایش کیفیت زندگی جزیره نشینان کمک کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: برنامه های ویژه ای برای توسعه متوازن و پایدار نقاط غربی جزیره پیش بینی شده که در آینده نزدیک و پس از بررسی های کارشناسی اجرا خواهد شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9lea