پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/10 06:44
ذوب آهن اصفهان/
کد خبر: 24283

الویت مسئولیت های اجتماعی ذوب آهن اصفهان، جامعه پیرامونی کارخانه است

مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل و مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت با کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در سالن اجتماعات ساختمان فروش ذوب آهن دیدار و گفتگو کردند .

مهندس رخصتی در این دیدار گفت: ذوب آهن اصفهان نسبت به گذشته تفاوت دارد و اکنون یک شرکت بورسی است، یعنی تمام سهام شرکت متعلق به مردم است .

وی افزود: ما موظف هستیم بر اساس مجوزها اقدام کنیم درشرکت های بورسی، مسئولیت اجتماعی تعریف شده است بنابراین الویت فعالیت های ما در قالب مسئولیت های اجتماعی، جامعه پیرامونی کارخانه است که در این راستا و در حد توان و الزامات قانونی،  کمک حال محرومان هستیم.

مهندس رخصتی با بیان این که تلاش داریم از قابلیت منطقه در تامین بخشی از نیازهای شرکت و بومی سازی‌های داخلی که در توان منطقه است بهره مند شویم، تأکید کرد: به عنوان نمونه کمک به توانبخشی شهید مدنی زرین شهر در الویت بوده و است.

مدیرعامل شرکت گفت: وضعیت اقتصادی دیگر کشورهای منطقه نیز خوب نیست. به هرحال این شرایط را باید مدیریت کنیم و با فعالیت بیشتر، تولید بیشتر و افزایش بهره وری بتوانیم بخشی از مشکلات نیازمندان را هم مرتفع کنیم.

مهندس رخصتی با بیان این که امروز نظم و رعایت الویت ها و هم افزایی بین کارکنان شرکت می‌تواند کارساز و اثربخش باشد، گفت: ذوب آهن در بخش مصالح از جمله؛ محصولات فولادی شن، دیوارهای پیش ساخته موزاییک و سرامیک می‌تواند با قیمت مناسب، کمیته امداد را همراهی کند.

زارع نیز در این دیدار که احمد یوسفی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنجان نیز حضور داشت با بیان این که ذوب آهن به عنوان یک بنگاه اقتصادی و مجموعه کارکنان خیر این شرکت با کمیته امداد همکاری وهمراهی خوبی دارند، گفت: براساس ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)  وظیفه دارد مددجویان را شناسایی کرده و با برنامه های حمایت محور، آن ها را توانمند سازد.

وی از همیاری کارکنان ذوب آهن در کارهای خیر قدردانی نمود و افزود: در سال گذشته ۶۰۰ خانه برای مددجویان تأمین کردیم و امسال نیز حدود ۱۰۰۰مسکن برای این عزیزان در برنامه داریم ضمن این که سه هزار جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اصلی برای نوعروسان خانواده های کمیته امداد تأمین کردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که تعداد زیادی نخبه در خانواده های مددجو وجود دارد که باید امکانات لازم برای رشد آنها را فراهم کنیم، گفت: برای حمایت از مددجویان صندوق قرض الحسنه ای داریم که با بودجه دولت و کمک خیرین اداره می‌شود و مجموعه هایی که به قرض‌الحسنه کمک می‌کنند به افراد مورد نظر آن ها در مجموعه  دو برابر آورده تسهیلات پرداخت می کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kelqa