پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/30 15:59
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:
کد خبر: 23493

پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس افتخار نظام است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است، رشد این مجموعه همه ما به خصوص مقام معظم رهبری را خوشحال می‌کند و امیدواریم به فضل خداوند دستاوردهای درخشان این مجموعه تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی زاده در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بیان کرد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه به این پالایشگاه دارند و فرموده‌اند نفت ستاره خلیج فارس نقشه دشمنان در تحریم بنزین را نقش بر آب کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: هر صنعتی علاوه بر آلایندگی‌های زیست‌محیطی، تأثیر مستقیم بر معیشت مردم آن منطقه دارد و توقع ما این است صنایع که آورده‌ای را برای کشور دارند در ابتدا بخشی از مشکلات اشتغال آن استان را مرتفع کنند.

وی افزود: در هرمزگان نیروی انسانی آموزش دیده وجود دارد و برای جذب در صنایع استان رویکرد جذب نخبگان با اولویت نیروی بومی را باید مد نظر قرار داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: از حمایت‌های شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رفع مشکلات مسجد جامع بندرعباس نیز تشکر می‌کنم و حمایت‌های لازم خود را برای پیش بری ساخت بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس انجام خواهیم داد زیرا خیر آن به استان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز در این نشست با بیان نقش پالایشگاه ستاره خلیج فارس در تولید بنزین کشور ابراز کرد: با اجرای طرح افزایش ظرفیت چشم انداز ما این است ظرفیت پالایشی ستاره خلیج فارس را به 540 هزار بشکه برسانیم و این پالایشگاه را در شمار 10 پالایشگاه بزرگ جهان قرار دهیم.

جعفرپور خاطرنشان کرد: راه اندازی شیفت چهار پالایشگاه ستاره خلیج فارس را برنامه ریزی کرده‌ایم که در این راستا با اولویت نیروی بومی ماندگار با برگزاری آزمون تخصصی اقدام به جذب نیرو خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ساخت و تجهیز بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس را دنبال خواهیم کرد و در زمینه آموزش جوانان نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی فنی و حرفه‌ای و همکاری با مراکز دانشگاهی و دانش بنیان برای جوانان در ارتقای سطح علمی هم استانی‌هایمان در تلاش هستیم.

وی در پایان نیز به استقرار حساب‌ها و پرداخت مالیات شرکت در هرمزگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پرداخت مالیات و حساب‌های شرکت نفت ستاره خلیج فارس تماماً در استان هرمزگان متمرکز است.

 

روابط عمومی و بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqvyz