پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/29 05:10
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور:‌
کد خبر: 23404

سامانه دانش بنیان نانو گاز منطقه آزاد ماکو نمادی از اصلاح الگوی مصرف است

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: سامانه دانش بنیان نانو گاز و دستگاه تولیدی شرکت نانو حباب انرژی با کاهش قابل توجه مصرف انرژی، در تصفیه آب و فاضلاب نمادی از اصلاح الگوی مصرف مد نظر مقام معظم رهبری است.

مجید آقازاده حبشی در آئین رونمایی از سامانه دانش بنیان نانو گاز منطقه آزاد ماکو افزود: اصلاح الگوی مصرف فقط با فرهنگ سازی و کاهش مصرف مردم امکان پذیر نیست بلکه باید دستگاه ها و تجهیزات تولیدی نیز در کنترل مصرف انرژی نقش داشته باشند .

وی با اشاره به مزیت استفاده از دستگاه نانو گاز در صنعت آب و فاضلاب اضافه کرد: دستگاهی که امروز به بهره برداری می رسد در صنعت آب و فاضلاب نقش مهمی ایفا خواهد کرد و از آنجا که نمونه آن فعلا موجود نیست می توان با تجاری سازی آن، بصورت گسترده درسطح کشور استفاده کرد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور تولید مبتنی بر دانش بنیان را از مصادیق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: حمایت از تولیدات داخلی و شرکت های دانش بنیان تنها راه برون رفت از وضعیت تحریم ها و رکود اقتصادی است که امیدواریم با حمایت همه جانبه از این شرکت ها بتوانیم از بحران های اقتصادی عبور کنیم.

وی از حمایت همه جانبه شرکت های آب و فاضلاب آذربایجان غربی وشرقی از این طرح دانش بنیان خبر داد.

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399e57