پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/26 07:50
"الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)"
کد خبر: 23182

پیام تبریک سرپرست و عضو هیأت مدیره بیمه اتکایی ایران‌معین به مناسبت عید "غدیر"

مجتبی حیدری، سرپرست و عضو هیأت مدیره شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین در پیامی فرارسیدن عید سعید "غدیر" را به همکاران و مشتریان این مجموعه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 

باسمه تعالی

"الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)"

 

آن هنگام که پیامبر دست حضرت علی علیه‌السلام را در حضور شاهدان به عنوان جانشین خود بالا برد، "غدیر" به وسعت تاریخ بشریت لحظه قدری شدکه تا امروز و همیشه بماند"حیدر امیرالمومنین" است، هرچند چشم عده‌ای بر این واقعیت بسته باشد.   

با لبیک شجاعانه علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام که سلاله امامت را رقم زد، غدیر علتی شد برای معنا گرفتن واقعی واژه‌های عصمت، شجاعت، دلیری، زهد و تقوی که با تجلی در 12 امام معصوم (ع) بزرگترین عید خدا، بنیان ولایت گشت.   

آری "غدیر" تجلی گاه عشق به ولایت و امامت و رمز پایدار تبعیت از حقانیت و عدالت است که  عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

اینجانب، ضمن گرامیداشت و تبریک عید سعید و خجسته "غدیرخم" به همکاران عزیز و مشتریان ارجمند، از خداوند متعال مسئلت دارم همه ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌ السلام قرار دهد، امید که به درک صحیحی از ولایت، پیمان و میثاق نائل آییم.

 

روابط عمومی بیمه اتکایی ایران‌معین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5gdo