پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/23 02:10
با سخنرانی رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه؛
کد خبر: 22956

جشن میلاد ماه‌ دهم در موسسه امام هادی علیه‌السلام - قم برگزار می‌شود

در سالروز میلاد امام هادی علیه‌السلام، مراسم جشن میلاد آن حضرت با سخنرانی رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد قادری معاون ارتباطات و امور بین الملل موسسه امام هادی علیه‌السلام با اعلام این خبر گفت: در یکهزار و دویست و سی و یکمین سال میلاد موفورالسرور خورشید هدایت و مشعل امامت، حضرت امام هادی علیه‌السلام، مراسم جشن میلاد آن حضرت، همچون سنوات قبل، در موسسه تحقیقاتی پیام امام هادی علیه السلام برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سی‌ و یکمین سال تاسیس موسسه پیام امام هادی علیه‌السلام گفت: در تمام سال‌های فعالیت، بحمدالله آثار مکتوب این موسسه‌ی پژوهشی، مورد تایید، تشویق و محبت رهبر عزیز انقلاب، مراجع معظم تقلید، پژوهشگران و اساتید بوده است و  تالیفات موسسه، بارها در جشنواره‌های کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، ولایت، حوزه، مهدویت و ... حائز رتبه شده است.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه امام هادی علیه‌السلام، میهمان ویژه و سخنرانِ محفل جشن امسال را حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی رئیس محترم جامعه‌المصطفی العالمیه اعلام کرد و افزود: در سنوات گذشته در جشن میلاد، میزبان بزرگانی چون حضرات آیات: شبیری زنجانی، سبحانی، مصباح یزدی، مومن قمی، حائری شیرازی، صدیقی، حسینی بوشهری، اعرافی، فاضل لنکرانی و ... بوده‌ایم و امسال هم در خدمت رئیس محترم جامعه المصطفی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام قادری مدیحه‌سرایی ذاکر اهل بیت، حاج عباس حیدرزاده را از دیگر برنامه‌های جشن میلاد امام هادی علیه‌السلام عنوان کرد و گفت: به میمنت دهه ولایت و در آستانه عید غدیر خم، ۵ نفر از طلاب و سربازان امام عصر ارواحنافداه، در این مراسم، به لباس روحانیت مفتخر خواهند شد.

گفتنی است جشن میلاد امام هادی علیه السلام روز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹ در دفتر مرکزی موسسه به نشانی قم، خیابان توحید، کوچه ۵، پلاک ۳۱ برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekn6v