پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/22 11:43
بیمه کوثر/
کد خبر: 22938

پیام وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همایش مدیران شرکت بیمه کوثر

امیر مقام عالی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی در پیامی به همایش مدیران شرکت بیمه کوثر از اهتمام مدیرعامل و مدیران بیمه کوثر در برگزاری این همایش تقدیر کرد.

پیام وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به شرح زیر می باشد:

مدیرعامل و مدیران محترم بیمه کوثر

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، سلام علیکم؛

صنعت بیمه به عنوان یکی از مولفه‌های راهبردی اقتصاد نوین، نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی ایفا می‌کند و توجه به این صنعت نوپا در کشور موجب اطمینان بیشتر در مسیر پویایی و پیشرفت اقتصادی می‌شود.

امسال دوازدهمین سال تاسیس بیمه کوثر است و این نهال به درختی جوان و سرافراز تبدیل شده که برای تعالی آن لازم است همه دست در دست هم، طرح‌های اعتمادآفرین و خدمات نوین مبتنی بر فناوری‌های روز ارائه کنیم و با اجرای این طرح‌ها در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی و صنعتی؛ در راستای بهبود و تقویت زیرساخت‌ها و پایه‌های اقتصاد ملی و آسایش روانی جامعه گام برداریم تا به تحقق عدالت و پیشرفت کشور کمک کنیم.

در این مسیر پرفراز و فرود ضروری است که همه مدیران در زمینه‌های هم‌فکری و همگرایی، ارائه ایده‌های نو، رویکردهای شفاف و منضبط مالی، برنامه‌محوری، مدیریت مسئولانه و پاسخگو و متعهد برای دستیابی به جایگاه واقعی بیمه کوثر در میان سایر فعالان صنعت بیمه کشور اهتمام ورزند.

این مهم جز با مشارکت همه کارکنان، توجه به کرامت انسانی، رعایت اخلاق اسلامی، توانمندسازی منابع انسانی، آموزش‌های نو، اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب و خلاقانه در همه فضاهای رسانه‌ای، بهره‌گیری از اندیشمندان، نخبگان و فکرهای نو، توجه به جایگاه ارزشمند خدمت‌رسانی به مردم و حفظ شان آنان به ویژه کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح میسر نخواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد پر خیر و سعادت قربان و غدیر خم، از تلاش‌های دلسوزانه متخصصان این حوزه تقدیر و تشکر می‌نمایم و برای همه مدیران و دست‌اندرکاران این همایش که در مسیر خدمت‌گزاری به مردم شریف ایران اسلامی و پشتیبانی موثر از سرمایه‌های نیروهای مسلح فعالیت می‌کنند، از درگاه خداوند منان، توفیق روز افزون مسئلت دارم.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی

 

روابط عمومی شرکت بیمه کوثر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9yeo