سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/21 09:14
بانک تجارت/
کد خبر: 22835

بانک تجارت به زوج های جوان تسهیلات 300 میلیون ریالی می دهد

هموطنانی که وام قرض الحسنه ازدواج خود را از بانک تجارت دریافت کنند می توانند از تسهیلات 300 میلیون ریالی طرح زوج مهر این بانک نیز بهره مند شوند .

براساس این طرح که با هدف اعطای تسهیلات به زوج های جوان برای تامین جهیزیه و مایحتاج اولیه زندگی طراحی شده، همه زوج های جوان دریافت کننده وام قرض‌الحسنه ازدواج از شعب این بانک می توانند با خرید لوازم خانگی از فروشندگان طرف قرارداد بانک در این طرح (گروه انتخاب الکترونیک، گروه لوازم خانگی پاکشوما و مجموعه آقای فرش) حداقل به میزان چهارصد و پنجاه میلیون ریال٬ علاوه بر دریافت وام قرض الحسنه ازدواج از تسهیلات مرابحه در این طرح به مبلغ سیصد میلیون ریال بهره مند شوند.

متقاضیان دریافت این تسهیلات پس از ثبت نام وام ازدواج در سامانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و انتخاب بانک تجارت برای دریافت این وام به شعب بانک مراجعه کرده و هریک از زوجین پس از دریافت وام ازدواج می توانند با مراجعه به سایت شرکای تجاری این طرح شامل گروه انتخاب الکترونیک، گروه لوازم خانگی پاکشوما و مجموعه آقای فرش و خرید کالا به میزان حداقل 450 میلیون ریال و دریافت فاکتور خرید٬ برای دریافت تسهیلات 300 میلیون ریالی طرح زوج مهر به شعبه بانک تجارت مراجعه کنند.

سود طرح تسهیلاتی زوج مهر15 درصد با دوره بازپرداخت 36 ماهه بوده که از همه شعب بانک تجارت در سراسر کشور قابل دریافت است.

بانک تجارت در طرح زوج مهر که با همکاری معتبر ترین عرضه کنندگان لوازم خانگی کشور اجرا می شود اهدافی همچون حمایت از تولید ملی و افزایش رقابت پذیری تولید کنندگان داخلی را دنبال می کند٬ ضمن آن که اجرای این طرح در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک تجارت و با هدف تشویق جوانان به سنت حسنه ازدواج نیز صورت می گیرد.

زوج های متقاضی دریافت وام قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات طرح زوج مهر می توانند اطلاعات کامل از شرایط دریافت تسهیلات مذکور را از پایگاه اطلاع رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir دریافت کنند.

 

روابط عمومی بانک تجارت


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kevv8