پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/15 09:56
با هدف بررسی وضعیت بخش های تولیدی و آخرین اقدامات صورت گرفته
کد خبر: 22453

بازدید معاون اقتصادی استانداری البرز از منطقه ویژه اقتصادی پیام

سیف اله اسدالهی سرپرست معاونت اقتصادی البرز با هدف بررسی وضعیت بخش های تولیدی و آخرین اقدامات صورت گرفته از واحد‌های صنعتی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید و با مدیر عامل این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  وی را همراهی می کرد، اسداللهی بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از فعالیت های اقتصادی در پیام تاکید کرد.

وی افزود: در همین راستا استانداری البرز نیز این آمادگی را دارد که برای توسعه تولید و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، منطقه را همراهی کند و موانع و مشکلات واقع در مسیر توسعه منطقه ویژه را برطرف نماید.

اسداللهی در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی فرودگاه پیام برای برقراری پروازها در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: راه اندازی و برقراری این پروازها می‌تواند برکات خوبی برای البرز و مردم به همراه داشته باشد.

معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به وجود حلقه دره در نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اشاره افزود: با هدف رفع مشکلات شیرابه های حلقه دره اقداماتی در دست اقدام است.

اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز در این بازدید با اشاره به برنامه های در دست اقدام منطقه با هدف تقویت بخش خصوصی اظهار داشت: استفاده هر چه بیشتر از توان این بخش برای رونق تولید و اشتغال از اولویت های پیام است که به همین منظور واگذاری بخشی از فعالیت های این منطقه در قالب قراردادهای اجاره یا مشارکت به بخش خصوصی اخیرا فراخوان شده است.

وی تصریح کرد:  برای تحقق این مهم در فاز نخست پنج فرصت سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام طی فراخوانی منتشر شده و در فاز دوم نیز تا پایان سال، 4 فرصت دیگر نیز فراخوان داده خواهد شد.

در ادامه سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری البرز از یکی از واحد‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayojg