پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/09 02:40
کد خبر: 22002

افزایش ۱۰۰ درصدی منابع بانک در استان البرز نشان از اقبال مردم به قرض‌الحسنه است

نماینده ولی فقیه در استان البرز، ضمن اظهار خرسندی از رشد بالغ بر ۱۰۰ درصدی منابع مدیریت شعب بانک در استان در طول سال گذشته، توجه ویژه مردم به قرض‌الحسنه را در رسیدن به این توفیق مؤثر دانست.

در این دیدار صمیمانه، آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی» با اشاره به اینکه در ادوار گذشته با مدیر هیچ بانکی دیدار نداشته، اما با توجه به عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصمیم به این دیدار گرفته، از تلاش کارکنان بانک در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به اقشار مختلف مردم در استان ابراز رضایت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز، تکریم مشتریان و حفظ عزت نفس آن‌ها برای دریافت وام در مراجعه به شعب را ضروری خواند و دریافت وجه التزام از مشتریان را مغایر مبانی فقهی و اسلامی دانست.

«هدایت نصرالهی» مدیر شعب بانک در استان البرز نیز این دیدار را فتح بابی برای استفاده از توصیه‌ها و مساعدت‌های نماینده ولی فقیه در استان برای ترویج بیش از پیش فرهنگ قرض‌الحسنه برشمرد و گزارش عملکرد بانک را ارائه کرد.

نصرالهی از امام جمعه کرج تقاضای همکاری و مساعدت سازمان‌ها، نهادها و واحدهای استانی برای افتتاح حساب و گردش مالی در این بانک جهت افزایش توان وام‌دهی به شهروندان کرجی را داشت.

وی ادامه داد: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بر اساس مصوبات مدیران عالی بانک، همه وجوه التزام دریافتی صرف امور عام‌المنفعه شامل اهدای تجهیزات پزشکی، بیمه خانه‌ها روستایی، ساخت مدرسه و خانه بهداشت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز پس از استماع گزارش مدیریت شعب بانک ضمن اظهار خرسندی از رشد بالغ بر ۱۰۰ درصدی منابع مدیریت شعب بانک در استان البرز در طول سال گذشته که نشان از تلاش مدیریت بانک در استان و کارکنان دارد، توجه ویژه مردم به قرض‌الحسنه را نیز در رسیدن به این توفیق مؤثر دانست.

وی بر مساعدت و تشویق مسئولان استانی برای حمایت از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد و مقرر شد در ابتدا نماینده امور مساجد استان در جلسه‌ای مشترک راهکار همکاری فی مابین با همه مساجد استان را که بالغ بر ۷۰۰ مسجد است، بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qv5n