پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/18 06:57
کد خبر: 9698

آخرین آمار کرونا در ایران امروز 17 خرداد

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا درایران را تا 18 خرداد ماه اعلام کر

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: کیانوش جهانپور- سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان ، بهبودیافتگان از کرونا ویروس در ایران را تا 18 خردادماه اعلام کرد.

 

 

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۸ مورد بستری شدند. گفت:مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۷۱ هزار و ۷۸۹ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۲۸۱ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که خوشبختانه تا کنون ۱۳۴ هزار و ۳۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند ادامه داد : ۲۵۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.با انجام حدود ۲۵ هزار تست تشخیصی که یک رکورد جدید است تا کنون یک میلیون و ۸۴ هزار و ۸۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.وضعیت خوزستان همچنان قرمز است اما روند بیماریابی تقویت و موارد بستری در هفته های اخیر در حال کاهش است.

 

کیانوش جهانپور خبر داد : تعداد شهرهای قرمز در استان خوزستان از ۱۶ به ۹ شهرستان رسیده است.استانهای هرمزگان و کردستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

 

منبع: کرونا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27bod3