چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/24 14:15
کد خبر: 9248

شلیک ۵۰۰ گلوله در شب قدر در آبادان + فیلم

دوستان فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در آبادان جانشان را از دست داده بودند در چهلمین روز فوتش منطقه ذوالفقاری را به رگبار بستند دراین رابطه 3نفر بر اثر شلیک ها زخمی شدند.

حوادث رکنا: دوستان فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در آبادان جانشان را از دست داده بودند در چهلمین روز فوتش منطقه ذوالفقاری را به رگبار بستند دراین رابطه 3نفر بر اثر شلیک ها زخمی شدند.

 

 


برای دیدن فیلم کامل این کلیک اینجا کلیک کنید


 

 
مردم آبادان از سردار اشتری فرمانده کل ناجا خواستار رسیدگی به موضوع تیراندازیهای مکرر و ناامنی در شهرستان آبادان شدند.
 

در پی فوت چند جوان آبادانی در فروردین ماه امسال به دلیل مصرف مشروبات الکلی مرگبار دوستان یکی از افراد فوت شده که از خانواده بسیار سرشناسی است در مراسم چهلم وی شب گذشته بیش از 500 گلوله هوایی شلیک کردند که مردم منطقه را به وحشت انداخت.

 

فیلم صدای تیراندازی در منطقه ذوالفقاری آبادان

 
 
 

تیراندازی های ترسناک در آبادان

این افراد اقدام به تیراندازی های رعب آور به صورت هوایی در این منطقه کردند که این امر باعث رعب و وحشت فروان و نگرانی برای شهروندان آبادانی شد. در این تیراندازی بسیار وحشتناک خبرنگار رکنا که خودش در این صحنه حضور فیزیکی داشت از مشاهدات عینی خود درگزارشات خود گفت: که در 4طرف یکی از کوچه های خیابان سی متری ذوالفقاری که در آن مراسم برگزار شده بود افرادی با در دست داشتن سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی هوایی بصورت رگباری می کردند.یک نفر نیز در وسط جمعیت با در دست داشتن کلت کمری اقدام به تیراندازی مینمود که به نظر میرسد حدودا 500تیر دراین مراسم شلیک گردیده است.

در این مراسم 3نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و افراد تیر خورده به بیمارستان های آبادان و خرمشهر انتقال یافتند که دونفر ازمجروحین ازافراد داخل مراسم بوده و یکی از آنها نیز رهگذر بود. که متأسفانه این تیراندازی منطقه ذوالفقاری و مناطق اطرافش رابرهم زد.

 

 

تیراندازی هوایی در مراسم ختم کابوس شبانه آبادانی ها

گفتنی است در مراسم تشییع جنازه همین فردی که بامشروب الکلی فوت شده بود . خانواده ودوستان وی اقدام به تیراندازی هوایی کرده بودند که به دلیل سرشناس بودن خانواده فرد قوت شده در آن زمان مدیران ادارات و مسئولین نیز حضور داشتند که متأسفانه این افراد که با تیراندازی هایشان باعث ایجاد رعب وحشت در منطقه شده بودند که هیچکدام آنها دستگیر نشده اند.تنها پدر فرد فوت شده برای جهت توزیع علت این تیراندازی احضاراما خیلی زود آزاد گردیده بود که امیدواریم خیلی زود عاملین این تیراندازی رعب آور توسط پلیس امنیت آبادان شناسایی و دستگیر شوند

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/459ao2