پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/21 23:39
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 30894

پرفروش ترین هندزفری های ورزشی

هدفون‌ها جایگاه ویژه‌ای در زندگی روزمره ما پیدا کرده‌اند و به همین جهت در زمان‌های مختلفی از آن‌ها استفاده می‌کنیم. یکی از زمان‌هایی که به موسیقی و هدفون برای گرفتن انرژی بیشتر نیاز داریم هنگام ورزش کردن است، اما آیا می‌دانید کدام هدفون‌ها برای این منظور شرایط بهتری دارند؟ در ادامه پرفروش ترین هندزفری های ورزشی را به شما معرفی می‌کنیم.

انکر R100

هندزفری انکر r100 یک محصول خوش قیمت و در عین حال باکیفیت است که ارزش خرید بالایی دارد. این هدفون بسیار زیبا و با ارگونومی مناسب ساخته شده تا به خوبی درون گوش قرار بگیرد و به لطف وزن بسیار کم هیچ فشاری به گوش وارد نکند و شما بتوانید برای مدت طولانی از آن بهره ببرید.

هندزفری انکر r100 کیفیت صدای بسیار خوبی به نسبت بازه قیمتی دارد و به طور حتم از این نظر شما را راضی خواهد کرد. به‌علاوه این هندزفری از قابلیت Bass up بهره می‌برد و همین باعث می‌شود صداهای پایین و بم در این هندزفری به خوبی شنیده شود.

این محصول از گواهی IPX5 پشتیبانی می‌کند و به لطف این گواهی در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است. هندزفری انکر r100 می‌تواند به کمک کیس حدود 25 ساعت موسیقی پخش کند و از طرفی به لطف پشتیبانی از شارژ سریع می‌تواند با 5 دقیقه شارژ شدن 2 ساعت موسیقی پخش کند.

هایلو t15

هایلو T15 یک هدفون اقتصادی از برند هایلو است که به نسبت قیمت ارزش خرید بالایی دارد. ویژگی بسیار جذاب و منحصر به فرد این محصول را می‌توان ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعتی کیس آن به حساب آورد که باعث می‌شود شما بتوانید بادزها را بیشتر از 15 بار با کیس شارژ کنید و جذاب‌تر از آن شما قادر خواهید بود تا گوشی خود را نیز با همین کیس در مواقع لازم شارژ کنید و همزمان یک هدفون و یک پاوربانک به دنبال خود داشته باشید.

از نظر کیفیت صدا نیز هایلو T15 به نسبت بازه قیمتی عملکرد مناسبی دارد و شما را راضی خواهد کرد، هرچند که کیفیت مکالمه عالی نیست و اگر اولویت شما این بخش است شاید باید به سراغ مدل دیگری بروید.

ایرپاد 3

ایرپاد 3 را به نوعی می‌توان جدیدترین هدفون موجود از اپل در بازار به حساب آورد و قیمت ایرپاد سری 3 در بازار خود را به ایرپاد پرو نزدیک کرده است. این هدفون با وجود این که از سری سیلیکونی استفاده نمی‌کند اما به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد و انحنای آن به صورتی است که درون گوش محکم قرار بگیرد و در صورت داشتن فعالیت زیاد نیز خارج نشود.

1effea50-0610-49d3-913b-7b6380aff0a9

در زمینه کیفیت صدا همان‌طور که از اپل انتظار داریم صدایی بسیار شفاف با تفکیک بسیار خوب به گوش می‌رسد و قابلیت Spatial Audio باعث می‌شود شما در موسیقی به معنای واقعی غرق شوید و با لذتی چند برابر به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید. از نظر شارژ دهی و کیفیت مکالمه نیز این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و هیچ ایرادی نمی‌توان به آن وارد کرد.

البته با توجه به قیمت ایرپاد سری 3، می‌توانیم نبود قابلیت ANC یا حذف نویز فعال را جزو معایب هدفون جدید اپل به حساب بیاوریم. در واقع برخی از هدفون‌ها با قیمتی یک پنجم و حتی کمتر از قیمت ایرپاد سری 3 از ANC پشتیبانی می‌کنند.

هایلو gt6

یکی از ارزان‌ترین هدفون‌های لیست همین مدل از هایلو است که در اولین نگاه طراحی آن نظر شما را به خود جلب می‌کند؛ چرا که کیس باریک و پهن طراحی شده و خود بادزها نیز ساقه‌ای شبیه به استوانه با لبه‌های خمیده دارند که طراحی عجیب و در عین حال جذابی است.

این محصول به نسبت بازه قیمتی کیفیت صدای خوبی دارد و می‌تواند نظر شما را هنگام گوش دادن به موسیقی به خود جلب کند. این مدل در زمینه باتری، اتصالات، کیفیت مکالمه و دیگر بخش‌ها نیز عملکرد رضایت بخشی دارد و گزینه خوبی برای خرید به حساب می‌آید.

هایلو w1

از نظر طراحی هایلو w1 یک محصول زیبا است و از ارگونومی بسیار خوبی هم بهره می‌برد. روی کیسی این محصول سه چراغ LED دیده می‌شود که میزان شارژ را نشان می‌دهد. هایلو W1 از چهار میکروفون استفاده می‌کند و یکی از مزایای این هدفون کیفیت مکالمه آن است. زمانی که با این هدفون تماس برقرار می‌کنید صدای شما با وضوح بسیار خوب و با کمترین نویز یا صدای اضافی به طرف مقابل منتقل می‌شود.

هدفون W1 درایورهای داینامیک 7 میلی متری دارد و از کدک‌های AAC، SBC و aptX adaptive پشتیبانی می‌کند. تراشه در نظر گرفته شده برای این مدل کوالکام 3040 است که باعث می‌شود تأخیر تا حد خوبی کاهش پیدا کند. گذشته از این موارد کیفیت صدای هدفون W1 در عمل بسیار خوب است و با توجه به بازه قیمتی عملکردی عالی از خود نشان می‌دهد. صداهای میانی و بالا بالانس هستند و صدای پایین نیز مناسب به گوش می‌رسد.

هایلو عنوان کرده که هدفون W1 می‌تواند به کمک کیس تا 26 ساعت موسیقی پخش کند. در عمل اما این ادعا کاملا صحیح نیست و بادزها به تنهایی می‌توانند بین 4 تا 5 ساعت موسیقی پخش کنند و کیس هم می‌تواند 4 بار هدفون‌ها را فول شارژ کند و این یعنی در نهایت شما بین 18 تا 20 ساعت می‌توانید به روی این هدفون حساب باز کنید.

ایرپاد پرو ۲۰۲۱

ایرپاد پرو سری‌های سیلیکونی دارد و شما می‌توانید اندازه‌ی آن را متناسب با گوش خود تنظیم کنید اما در ایرپاد 2 چنین امکانی وجود ندارد و به احتمال زیاد ایرپاد پرو در گوش شما بهتر و محکم‌تر قرار بگیرد. ایرپاد پرو به قابلیت ANC مجهز شده و این یعنی شما می‌توانید حتی در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا به موسیقی یا پادکست مورد علاقه‌ی خود گوش دهید و صدای محیط هم تأثیری به روی کیفیت صدا نداشته باشد.

در واقع این قابلیت باعث می‌شود تا نویز کمتری به درون هدفون وارد شود و شما در هر شرایط محیطی بتوانید موسیقی با کیفیت گوش دهید. همچنین قابلیت Transparency نیز برای این محصول در نظر گرفته شده تا شما در مواقع لازم بتوانید صدای محیط را به خوبی بشنوید.

کیفیت صدای ایرپاد پرو واقعا عالی است. این محصول می‌تواند بسته به موزیک در حال پخش نت‌ها را تنظیم کند و با هر موزیکی تطابق پیدا کند تا بهترین کیفیت ممکن در طول هر موزیک به گوش شما برسد.

هایلو gt7

معرفی این هدفون از هایلو را با کیس شارژ شروع می‌کنیم، جایی که با طراحی جمع و جوری با گوشه‌های خمیده مواجه هستیم. خود بادزها نیز طراحی بسیار آشنایی دارند و با زاویه مناسبی درون گوش قرار می‌گیرند و ساقه گوش‌ها با طول نسبتا متوسط باعث می‌شود تا بتوانید بادزها را درون گوش محکم کنید.

c24cc40e-540f-4db7-8502-46904a180185

بگذارید کمی در مورد کیفیت صدای این هدفون توضیح دهیم. به راحتی در اولین استفاده متوجه خواهید شد که این بادزها بیس بسیار خوبی دارند و از اکثر رقبا بهتر عمل می‌کنند. صدای میانی با کیفیت بسیار خوبی پخش می‌شود و هدفون صدای بالا را گاهی کمی تیز و با انرژی زیاد به گوش می‌رساند و شاید بهتر باشد که ولوم را تا انتها افزایش ندهید. از نظر تفکیک نیز هایلو GT7‌ را هدفون خوبی می‌دانیم و جزئیات زیر هم حتی در حین گوش دادن به موسیقی به گوش می‌رسد و نظر شما را به خود جلب می‌کند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت ان ندارد ..... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjz9a