سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/06 16:18
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 26010

پارچه فلامنت ورزشی چیست؟

صنعت نساجی و تولید پارچه به واسطه نیازی که بشر به این متریال‌ها دارد، جزو حیاتی‌ترین و بزرگ‌ترین صنایع به شمار می‌رود. اگر در صنعت تولید پارچه و لباس دستی داشته باشید، حتما پارچه فلامنت و انواع مختلف آن را به خوبی می‌شناسید، چون این پارچه بیشترین کاربرد را در تولید لباس‌های مختلف دارد.

 پارچه فلامنت ورزشی یکی از انواع این پارچه پرکاربرد در صنعت لباس است که ویژگی‌های خاص آن برای تولید لباس ورزشی ایده‌آل به نظر می‌رسد. تنوع در این پارچه امکان تولید انواع لباس بچگانه و زنانه را نیز فراهم ساخته‌است. فاکتورهای متعددی در محبوبیت فلامنت به عنوان یک پارچه باکیفیت نقش دارند. در راستای شناخت این پارچه سوالات متعددی به ذهنتان می‌آید؛ مانند پارچه فلامنت سوزنی چیست؟ پارچه فلامنت ونیزی چیست؟ پارچه ی فلامنت چیست؟ پارچه فلامنت ویسکوز چیست؟ پارچه فلامنت کجراه چیست؟ و... در ادامه ضمن معرفی فلامنت به بررسی انواع آن پرداخته و به سوالات شما حتی‌الامکان پاسخ می‌دهیم.

پارچه فلامنت چیست؟

برای این که با فلامنت ورزشی آشنا شوید، لازم است به صورت کلی ویژگی‌های این پارچه را بررسی کنیم تا ضمن آشنایی با فلامنت ورزشی، تفاوت آن با سایر انواع این پارچه نیز برایتان روشن شود. همان‌طور که می‌دانید پارچه‌ها در چند دسته الیاف طبیعی، مصنوعی و ترکیبی جای می‌گیرند. فلامنت جزو پارچه‌های تولید شده با الیاف مصنوعی است. هرچند فلامنت در طبیعت وجود ندارد، اما در ساخت آن از متریال‌های طبیعی هم‌چون پنبه استفاده می‌شود. از این جهت این پارچه از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. فلامنت از الیاف بسیار مقاومی تولید شده که در دراز مدت دچار پوسیدگی و فرسودگی نمی‌شود. این پارچه نرم و لطیف است و شست‌وشوی مکرر هیچ تأثیر مخربی روی آن نمی‌گذارد. پارچه‌های فلامنت بر اساس نحوه بافت و موارد استفاده به چند دسته فلامنت ورزشی، فلامنت مانتویی، فلامنت سوزنی، فلامنت ساده، فلامنت رنگی و طرح دار، فلامنت سفید، فلامنت کجراه، ویسکوز، لاکرا و غیره تقسیم می‌شوند.

images_1661065896.jpg

کاربردهای پارچه‌های فلامنت

حتما از خود می‌پرسید که پارچه فلامنت برای چه فصلی مناسب است؟ اگر بدانید فلامنت چه نوع پارچه‌ ای است به راحتی به این سوال پاسخ می‌دهید. فلامنت پارچه‌ای خنک و لطیف بوده و بیشتر برای فصل گرما مناسب است. لازم است بدانید فلامنت علاوه بر تولید لباس ورزشی، بچگانه و سایر لباس‌های راحتی، در کاربری‌های مختلفی از جمله تولید لباس، پرده و ملحفه بیمارستانی نیز کاربرد دارد. در مصارف بیمارستانی بیشتر از پارچه فلامنت ساده و سفید استفاده می‌شود. از‌این‌رو قیمت پارچه فلامنت سفید ارزان‌تر است. نوع دیگری از این پارچه، فلامنت سیاه است که نمونه کاربرد آن را می‌توانید در بین لباس‌ها و تیشرت‌های مشکی محرمی با چاپ‌های مختلف مشاهده کنید. در یک تعریف کلی باید بگوییم که برای هر یک از انواع فلامنت کاربرد خاصی تعریف شده‌است. به عنوان مثال: طبیعی است که از فلامنت مانتویی برای تولید روپوش بیمارستانی استفاده نمی‌شود و یا فلامنت کشی و سوزنی برای دوخت لباس ورزشی مناسب است.

پارچه‌های فلامنتی که برای تولید لباس‌های بچگانه و لباس‌های راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بیشتر از نوع طرح دار و گلدار هستند که تنوع بی نظیری دارند‌. پارچه تریکو لاکرا یا فلامنت ساده برای تولید مانتوهای خنک و نرم یک انتخاب ایده‌آل است. در نظر داشته‌باشید با توجه به تنوع بالا در این پارچه‌ و کاربری‌های مختلف آن، اگر به شناخت کاملی برای خرید پارچه‌های فلامنت نرسیده‌اید، سعی کنید خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که خدمات مشاوره فروش نیز داشته‌باشند.

images_1661065900.jpg

پارچه فلامنت ورزشی

طبیعتا پارچه‌ای که برای تولید لباس ورزشی استفاده می‌شود، باید بافتی نرم، خنک، ضد تعریق، ضد حساسیت و قابلیت تنفس‌پذیری داشته‌باشد. فلامنت ورزشی دقیقا از این ویژگی‌ها برخوردار است. درصد آب‌رفتگی این پارچه نیز بسیار کم است. در بررسی انواع فلامنت ورزشی به فلامنت کشی و هم‌چنین پارچه فلامنت لاکرا می‌رسیم که تریکو نیز نامیده می‌شود. تریکو برای دوخت شلوارهای ورزشی و البته سایر لباس‌های راحتی کاربرد دارد.‌ در کل فلامنت ورزشی در انواع پارچه فلامنت ساده و سوزنی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فلامنت سوزنی برای دوخت لباس ورزشی مناسب‌تر است. قیمت پارچه فلامنت لاکرا و قیمت پارچه فلامنت سوزنی به عنوان پارچه فلامنت درجه یک از انواع دیگر این پارچه مثلا فلامنت بیمارستانی بیشتر است. با این وجود قیمت این پارچه من جمله قیمت پارچه فلامنت ورزشی به نسبت ویژگی‌هایی که از آن برخوردار است، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. از این رو خرید پارچه فلامنت ورزشی همواره به صورت عمده انجام می‌شود.

قیمت پارچه فلامنت

قیمت یکی از فاکتورهای مهم در خرید هر محصولی است که در حوزه خرید پارچه نیز مطرح می‌شود. اگر قیمت فلامنت را به عنوان یک فاکتور مهم در ویژگی‌های آن در نظر بگیریم، می‌توانیم در یک مبحث جدا به صورت مفصل راجع به آن صحبت کنیم. همان‌طور که گفتیم فلامنت از الیاف مصنوعی تولید می‌شود. همین ویژگی سبب شده که این پارچه با وجود فاکتورهای کیفی سطح بالا از قیمت ارزانی برخوردار باشد.‌ ارزان‌بودن فلامنت یک ویژگی کلی آن در مقایسه با سایر پارچه‌ها است؛ اما باید بدانید که قیمت هر یک از انواع این پارچه بر اساس مدل، طرح، رنگ و کیفیت آن با یک دیگر متفاوت است. با توجه به این که فلامنت یک پارچه چاپ‌پذیر است، در انواع طرح‌ دار و گلدار عرضه می‌شود. طبیعی است که فلامنت طرح دار از فلامنت ساده گران‌تر باشد و یا پارچه فلامنت مانتو که بیشتر از نوع ویسکوز و کجراه است به نسبت نوع ساده آن افزایش قیمت داشته‌باشد. گذشته از ویژگی‌های کیفی انواع فلامنت، شکل خرید پارچه و حجم آن به عنوان یک عامل موثر در قیمت فلامنت مورد توجه قرار می‌گیرد.

images_1661065902.jpg
با توجه به حجم تولید انواع لباس با پارچه‌های فلامنت، تولید و عرضه این لباس به صورت عمده انجام می‌شود. مسلما قیمت عمده پارچه فلامنت بسیار مناسب‌تر از قیمت خرید جزئی آن است. اگر به این فکر افتاده‌اید که پارچه فلامنت از کجا بخرم؟ لازم است بدانید که خرید این پارچه به‌صورت اینترنتی نیز تاثیر بسیاری در خرید ارزان‌قیمت آن دارد. در واقع شما می‌توانید با خرید اینترنتی پارچه فلامنت از مزایای قیمت رقابتی آن بهره‌مند شوید.

پارچه های فلامنت را از کجا بخریم؟

بسیاری از تولیدی‌های لباس برای خرید پارچه‌های فلامنت به دنبال یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر هستند تا پارچه‌ فلامنت عمده را با قیمتی مناسب خریداری کنند‌. همان‌طور که می‌دانید خرید پارچه عمده در ارزان‌شدن قیمت پارچه‌های فلامنت تأثیرگذار است. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معروف که انواع پارچه از جمله پارچه‌های فلامنت را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، فروشگاه آنلاین پارچه جوادی تکس است به آدرس javaditex.com است. برای مشاوره رایگان درباره نحوه خرید پارچه غواصی و سایر پارچه‌های این فروشگاه با شماره‌ تلفن‌های ۰۲۱۵۵۸۹۸۴۱۵و ۰۹۳۵۲۱۱۳۸۰۰تماس بگیرید.

آدرس اینترنتی: https://javaditex.com/flammable-fabric

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5qmk