پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/15 21:52
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 20306

کجا آموزش ادمینی اینستاگرام ببینیم و کار بگیریم؟

دانشجو بودم و در به در دنبال کار. چند وقتی بود دنبال کاری می‌گشتم که بتوانم از راه دور انجام دهم و درآمد نرمالی داشته باشم.

 تا اینکه یکی از دوستانم در اینستاگرام پستی برایم فرستاد با این عنوان: «شغل ایده‌آل ادمین اینستاگرام» سرچ که کردم دیدم بله شغل موردنظر پیدا شد. اما چگونه می‌توانستم ادمین شوم؟ کجا آموزش ادمینی اینستاگرام ببینم؟ بر فرض آموزش دیدم، بروم به تک تک پیج‌ها پیام بدهم که شما ادمین نمی‌خواهید؟ چگونه پیج مورد علاقه‌ام را پیدا کنم؟

در این نوشته می‌خواهم ساده‌ترین مسیر ادمین شدن از آموزش تا استخدام را برای شما توضیح دهم؛ شاید به کار حداقل یکی از شما بیاید که تصمیم خود را گرفته‌اید.

gyu

مزایای شغل ادمینی اینستاگرام

ادمینی اینستاگرام از آن زمانی باب شد که پیج‌های اینستاگرامی رشد کردند و دیگر نتوانستند خودشان به تنهایی کارهای پیج را انجام دهند. برای همین نیاز به ادمین داشتند که کل کارهای پیج یا بخشی از آن را به او بسپارند

این شغل چندین مزیت داشت که ‌توانست خیلی سریع به عنوان یک شغل ایده‌آل شناخته شود.

اولین خوبی آن این است که شما تجهیزات خاصی نیاز ندارید، فقط یک گوشی متوسط و چند ساعتی وقت خالی کافی است. برای خیلی از فرصت‌های شغلی ادمینی نیازی نیست حضوری کار کنید و می‌توانید از خانه مدیریت پیج را انجام دهید. برای همین برای خانم‌های خانه‌دار و دانشجوها و کسانی که نیاز به کار از راه دور دارند نیز مناسب است.

 و در آخر اینکه می‌توانید چند پیج را با هم مدیریت کنید تا درآمد بیشتری داشته باشید.

ادمینی را از کجا شروع کنم؟

ادمین شدن هم مثل هر شغل دیگری از آموزش و یادگیری شروع می‌شود. فکرش را هم نکنید که بدون آموزش دیدن به سراغ این کار بروید. می‌دانم که ممکن است این فکر از ذهنتان گذشته باشد برای همین می‌گویم.

اینطور نیست که چون من با پیج شخص خودم بلدم کار کنم، نیازی به آموزش دیدن نیست. مدیریت پیج‌های بیزینسی زمین تا آسمان با پیج شخصی که فقط دوستان نزدیک شما حضور دارند، فرق دارد.

حتی اگر فقط ادمین پاسخگویی به دایرکت و کامنت هم باشید، باز باید آموزش ببینید. چون باید بدانید، چطور با مشتری حرف بزنید، چطور او را قانع کنید و در رضایت کامل نگهدارید. روش‌های فروش و بازاریابی را بدانید و در صبورترین حالت ممکن کار کنید.

ert

برای ادمینی اینستاگرام چه چیزهایی باید آموزش ببینم؟

اول از همه کار کردن با همان پلتفرمی که قرار است یک یا چند تا از پیج‌هایش را مدیریت کنید. ترفندها، ابزارها، برنامه‌ها، الگوریتم‌های اینستاگرام. وقتی می‌گویم اینستاگرام یعنی صفر تا صد این پلتفرم. یعنی بدانم چگونه می‌شود در این پلتفرم رشد کرد، چه محتوایی تولید کرد؟ چگونه فالوور گرفت؟ چگونه تبلیغات کنم؟ چگونه استوری بزنم؟ چگونه بلاگری کنم؟ چگونه بفروشم؟ چگونه در دایرکت صحبت کنم؟

برای ادمینی یک استاد اینستاگرام لازم است، یک مدیر تمام عیار.

اگر ادمین دایرکت و کامنت باشید تا همینجا برایتان کافی است.

 اما بقیه ادمین‌ها نیاز دارند تولید محتوا هم یاد بگیرند. عکاسی، فیلمبرداری، طراحی پست، استوری، بنر، تیزر، ویدیو، کاورهایی که خوراک اکسپلور هستند. همه اینها چیزهایی است که یک ادمین حرفه‌ای باید آموزش ببیند.

اصلاً نگران نباشید، نه سخت است نه خیلی زمانبر، تمام این‌ها را می‌توانید در نهایتاً دو ماه آموزش ببینید. در ادامه راهش را برای شما فاش خواهم کرد.

ادمینی اینستاگرام رو کجا آموزش ببینم؟

خب چیزی که زیاد است آموزش ادمینی! کافی است گوگل را باز کنید و سرچ کنید. دوره آموزش ادمینی. لیستی از پیج‌های مختلف باز می‌شود که این مهارت را آموزش می‌دهند. بروید داخل این سایت‌ها و تمامی جوانب را بررسی کنید تا بهترین گزینه را برای خودتان پیدا کنید.

اما اگر ‌می‌خواهید نتیجه تحقیقات و سرچ‌های بنده را بدانید، من در مقایسه با چند سایت و پیج مختلف دوره تخصصی و صفر تا صدی ادمین شدن با دیدوگرام را پیشنهاد می‌کنم. چون سرفصل‌های حرفه‌ای تر و کاملتری دارد که نسبت به بقیه دوره‌ها یک سر و گردن بالاتر است و شما نمونه‌اش را جای دیگری پیدا نمی‌کنید. از عکاسی و فیلمبرداری با گوشی گرفته، تا ادیت عکس و ویدیو، بنر، تیزر، استاپ موشن، چالش و هر آموزش محتوای بازدیدخوری که در اینستاگرام می‌بینید در این دوره وجود دارد. و کسی این دوره را تدریس می‌کند که سالها در کسب و کارهای اینترنتی و تولید محتوا تجربه دارد.

یک بخش 22 ساعته هم آموزش کامل اینستاگرام دارد که شما را استاد اینستاگرام می‌کند.

شما بعد از این آموزش نیاز به آموزش دیگری ندارید و مستقیم وارد بازار کار می‌شوید. در ادامه نحوه استخدام شدن به عنوان ادمین را توضیح می‌دهم.

چگونه استخدام شوم؟

استخدام شدن برای شغل ادمینی پیج های اینستاگرام هم مثل بقیه شغل‌هاست، کافی است سایت‌های معرفی استخدامی را باز کنید و سرچ کنید ادمین اینستاگرام، بالای 300 فرصت شغلی می‌بینید که می‌توانید با توجه به شرایطتان برایشان رزومه بفرستید. این یک راه!

راه دیگر این است که یک پیج برای خودتان بزنید و با گذاشتن نمونه کارها و تجربیاتتان خودتان را به دیگران معرفی کنید تا اگر نیاز به ادمین داشتید به شما مراجعه کنند. این روش کمی پیچیده‌تر است چون شما باید وقت بگذارید پیجتان را رشد دهید تا کار شما دیده شود.

راه دیگر استفاده از دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین است که باید خودتان را به عنوان ادمین معرفی کنید.

اما یک راه آسانتر هم وجود دارد. دوره آموزش ادمینی دیدوگرام، دانشجوهایش را بعد از گذراندن دوره در پلتفرم اختصاصی ادمینی به کارفرماها معرفی می‌کند. یعنی نیازی نیست که شما دنبال کار بگردید و جایی برای معرفی کردن خود و نشان دادن نمونه کارهایتان پیدا کند. دیدوگرام این کار را برای شما انجام داده است.

آموزش ادمینی و استخدام با دیدوگرام

تعداد زیادی از افراد این نوشته را می‌خوانند اما تعداد کمی واقعاً تصمیمشان را می‌گیرند که شروع کنند.

اگر تو جزو شروع کننده‌ها هستی و خیلی جدی در این فکری با گوشی خودت در خانه در آمد داشته باشی. می‌توانی وارد تنها بستر ویژه آموزش و کاریابی ادمینی یعنی سایت دیدوگرام شوی و ثبت نام کنی. دیدوگرام به شما کمک می‌کند که ادمینی را تخصصی آموزش ببینی و مستقیم وارد بازار کار شوی. در واقع با یک تیر 2 نشان زده‌ای هم آموزش و هم استخدام. برای دیدن اطلاعات بیشتر به سایت دیدوگرام سر بزن و لیست دانشجوهای قبلی که الان ادمین حرفه‌ای هستند را ببین.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bya5e