پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/14 20:38
اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث مهم
کد خبر: 20278

اخبار حوادث | خانم دکتر زیبایی به قتل رسید | قاتل خود را کشت

در پی ورود یک مرد به درون مطب خانم دکتر زیبایی و اقدام به تیراندازی، پس از کشتن خانم دکتر زیبایی خود را نیز هلاک کرد.
 
 

اخبار حوادث: مردی بهمن‌ سال٩٢ به ماموران پلیس گفت: نامزدش در خانه به قتل رسیده ‌است. 
این جوان که شهرام نام ‌دارد، به پلیس گفت: «صبح برای انجام کاری از خانه بیرون رفته ‌بودم. در راه برگشت، همسر برادرم با من تماس گرفت و گفت هرچه به ریحانه زنگ می‌زنم گوشی را برنمی‌دارد. ریحانه نامزد من است و چون چند‌‌روزی میهمان خانه ما بود، نگران شدم و بلافاصله خودم را به منزل رساندم، همه‌جا را گشتم. چند‌تکه از لباس‌هایش را روی مبل دیدم و بعد هم جسدش را در‌حالی‌که گوشه‌ای افتاده ‌بود، پیدا کردم.»

اخبار حوادث: سرانجام مشخص شد آخرین کسی که همراه ریحانه در خانه حضور داشت، پدرشوهرش، منوچهر، بود. آثار جراحت‌ روی بدن منوچهر نیز از درگیرشدن او حکایت داشت.

روز جمعه  ماموران کلانتری 125 یوسف آباد ماجرای قتل مسلحانه ای را به بازپرس حسین پور از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران مخابره کردند.
تجسس های میدانی نشان داد  قاتل ساعت 16 و 30 دقیقه عصر زمانی که خانم دکتر جوان در حال ورود به مطب خود بود با شلیک گلوله او کشت و سپس خودکشی کرد.

خانم منشی مطب که شاهد جنایت خونین است در بازجویی های اولیه به تیم تحقیق گفت :  خانم دکتر  2 فرزند دارد و مطلقه است و از  یک سال قبل با بخاطر مراودات مالی با قاتل اشنا شده است تا اینکه هفته پیش در مطب دوم واقع در پاسداران با خانم دکتر درگیر شده بود  و تهدید به مرگ کرده بود.

با دستور بازپرس حسین پور تحقیقات برای ریشه یابی این قتل خونین در دستور کار تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byaxd