پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/02 19:57
اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث مهم
کد خبر: 20003

سرقت وحشیانه از یک زن | سارقین شرور به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی شوش گفت: سارق مسلح طلاجات در این شهرستان کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و بازداشت شد.
اخبار حوادث: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 362 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مقتدرانه تکاوران انتظامی و طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.
 

اخبار حوادث: سردار احمد طاهری  گفت: در راستای کنترل تحرکات باند‌های قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق مرکزی سیستان و بلوچستان، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق مواد مخدر برای جابجایی و انتقال محموله مواد افیونی از شهرستان خاش به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ روح اله یاری زاده به وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات از یک زن در شوش اشاره کرد و گفت: سارقان با استفاده یک دستگاه موتورسیکلت و کلت کمری در سطح شهرستان اقدام به سرقت می‌کردند.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و بازداشت سارقان در دستور کار قرار گرفت و عوامل کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند این افراد را کمتر از 48 ساعت شناسایی کنند.

سرهنگ یاری زاده می‌گوید: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی یکی از سارقان بازداشت شد و در تحقیق‌ها و بازجویی‌های پلیس به 4 فقره سرقت خشن شامل؛ یک فقره سرقت مسلحانه و 3 فقره سرقت به عنف در شوش اعتراف کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48879m