جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/17 20:19
اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه
کد خبر: 19682

ببینید | حمله فجیع سارقین به یک پیرزن

فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است حاکی از آن است که این افراد برای سرقت درون این خانه رفته اند. و بعد احتمالاً موفق به انجام کار خود نشده و پیرزن را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

اخبار حوادث: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه از فوت یک کوهنورد بر اثر سقوط از ارتفاع کوه در سنقر خبر داد.

اخبار حوادث: معتمدی بیان کرد: تیم عملیات کوهستان هلال‌احمر سنقر و کلیایی پس از اعزام به محل حادثه جستجو را آغاز کرده و به پیکر متوفی دسترسی پیدا کردند و آن را به پایین کوه منتقل و تحویل نیروی انتظامی حاضر در محل دادند.

صبح روز گذشته در محدوده قیامدشت عده ای به درون خانه ای در این شهر رفتند و طبق فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است این افراد برای سرقت درون این خانه رفته اند. و بعد احتمالاً موفق به انجام کار خود نشده و پیرزن را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

قیامدشت

قیامدشت شهری از توابع بخش خاوران شهرستان ری در استان تهران ایران است. مرکز بخش خاوران است.

تاریخچه

شهر قیامدشت در 15 کیلومتری جاده خاوران واقع گردیده‌است. در حال حاضر مساحت این شهر 179هزار متر مربع است و 4 خیابان اصلی را شامل می‌شود. خیابان ولیعصر قدیمی‌ترین خیابان و محل زندگی بسیاری از ساکنان قدیمی است. قیامدشت از نظر ساختار فیزیکی و شاکله شهری یکی از زیباترین شهرهای ایران است. ساختار منظم هندسی و سرراست بودن کوچه‌ها و خیابانها و دسترسی آسان همهٔ معابر آن به یکدیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهر و بلکه بخشی از جاذبه‌های پرقدرت آن است. این شهر به خاطر نزدیکی به پایتخت محلّ سکونت مناسبی برای مهاجرانِ جویای کار از اقصی نقاط کشور و همچنین برخی از پایتخت نشینان بوده و هست. در شمال این شهر روستای چهل قز و ارتفاعات موسوم به توچال واقع شده و از سمت شرق به شهرستان پاکدشت وصل می‌گردد. در جنوب این شهر بزرگراه امام رضا قرار دارد و روستای توتک و شهرک صنعتی خاوران در غرب شهر واقع شده‌اند. قدمت قیامدشت به بیش از 45 سال می‌رسد، این شهر اوایل زمین خاکی بود که رضاشاه به تیمسار باتمانقلیچ اهدا کرد و پس از تفکیک زمین‌ها توسط تیمسار باتمانقلیچ به فروش رسید و خریداران یک به یک برای سکونت به محله آمدند. در زمان بنی صدر اهدای وام ساخت و ساز زیاد شد و این شهر گسترش یافت. طبق اسنادی که وجود دارد شهر قیامدشت قبلاً به نام شاهین دشت و شهرسازی شناخته شده بود اما بعد از قیام‌های داخلی نامش تغییر کرد و بعد از انقلاب به نام قیامدشت ثبت شد و ماندگار گشت. قیامدشت در سال 96 بعد از سالها بلاتکلیفی به شهر تبدیل شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5lxe