پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/11/30 05:42
ترافیک سنگین
کد خبر: 18977

ترافیک‌ سنگین در برخی مقاطع‌ هراز و آزادراه قزوین-کرج

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر‌شمال به جنوب‌ محدوده‌های گزنک و آب اسک و در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی و محدوده پل فردیس نیز ترافیک سنگین گزارش شده است

بر اساس آخرین اخبار، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر‌شمال به جنوب‌ محدوده‌های گزنک و آب اسک و در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی و محدوده پل فردیس نیز ترافیک سنگین گزارش شده است. مسیر رفت و برگشت‌‌‌ محورهای فیروزکوه و کندوان همچنین ‌آزادراه قزوین - رشت‌‌‌‌ و آزادراه تهران-شمال‌ بدون ترافیک سنگین مشاهده شده و تردد به شکل روان در جریان است.

مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور گفت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

*‌ آخرین وضعیت انسداد جاده‌‌ها به دلیل نبود ایمنی

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان، محور خرم‌آباد-پل دختر، جاده‌سی‌سخت-پادنا، محور سروآباد-پاوه، محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدا‌ن‌ و جاده پونل-خلخال، به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

وی اضافه کرد: همچنین محور وازک - بلده، محور هشتگرد - طالقان، محور لاسم - ارجمند در استان مازندران،‌ محور میل نادر  - سفیدآبه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌، جاده دهگلان  - حسین‌آباد در استان کردستان تا اطلاع بعدی مسدود است.

* ترافیک‌ سنگین در برخی مقاطع‌ هراز و آزادراه قزوین-کرج

مخبر درباره وضعیت ترافیکی جاده‌‌های تهرا‌ن-شمال‌ اظهار داشت: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر‌‌‌‌ تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌‌‌ محورهای فیروزکوه و کندوان همچنین ‌آزادراه قزوین - رشت‌‌‌‌ و آزادراه تهران-شمال‌ نشان می‌دهد.‌

معاون مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر‌شمال به جنوب‌ محدوده‌های گزنک و آب اسک خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی و محدوده پل فردیس گزارش شده است.

* برف و باران در برخی جاده‌‌های چهار استان/ کندوان بارانی است

‌وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در حال حاضر ‌‌بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، البرز ، تهران و مازندران گزارش شده است.

مخبر با اشاره به اینکه محور چالوس و آزادراه تهران – شمال دارای بارش برف و باران داریم، اضافه کرد: در دیگر ‌جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم./ خبرگزاری فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aypbk