چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/09 04:49
کد خبر: 17055

قتل کشتی گیر ورامینی + فیلم

در جریان درگیری جوان کشتی گیر ورامینی مقابل خانه شان با ضربات چاقو به قتل رسید.

امیرحسین بسحاق کشتی گیر ورامینی در جریان درگیری مقابل خانه اش با ضربات چاقو به قتل رسید.در جریان قتل کشتی گیر یک جوان به دلیل اختلاف مالی مرتکب قتل کشتی گیر شد.بعد از قتل کشتی گیر متهم به قتل دستگیر شد و اعتراف کرد.رسیدگی به قتل کشتی گیر در جریان رسیدگی قضایی قرار دارد.

رسیدگی به قتل کشتی گیر 22 ساله اهل امرآباد ورامین در جریان رسیدگی توسط پلیس قرار گرفت.  مقتول به نام امیرحسین بسحاق مقابل خانه خودشان با ضربات چاقو از پادرآمد.

بعد از تحقیقات اولیه مشخص شد که امیرحسین از مدتی قبل با صاحب کار خود اختلاف مالی داشته و برادر صاحب کارش به عنوان مظنون پرونده دستگیر شده و به قتل اعتراف کرد.

جزئیات قتل کشتی گیر ورامینی در امرآباد ورامین

مادر امیرحسین بسحاق گفت:«مدتی بود امیرحسین در یک شرکت نصب داربست مشغول به کار شد. صاحب کار حقوق او را کامل و به موقع پرداخت نمی کرد اما با این حال باز هم پسرم به کارش ادامه می داد چون کشتی گیر بود و نمی خواست برای پول باشگاه از من یا پدرش پول بگیرد.ما در حال فراهم کردن شرایطی بودیم و قرار بود دو هفته دیگر برای او کارگاه راه بیندازیم و قصد داشت ازدواج کند.»

مادر امیرحسین در ادامه داد:«مدتی بود پسرم بر سر مسائل و مشکلات مالی با صاحب کارش به اختلاف خورده بود و این باعث شده بود درگیری به برادر صاحب کارش هم کشیده شود. چند شب قبل از این حادثه امیرحسین در خیابان برادر صاحب کارش را دیده بود و باز با هم درگیر شده بودند و کار به کتک کاری و فحاشی کشیده بود.تا اینکه شب حادثه در حالی که ما در خانه نبودیم و امیرحسین در خانه تنها بود،برادر صاحب کارش در خانه ما رفته بود و وقتی امیرحسین در را باز کرده بود با او درگیر شده و امیرحسین را با ضربات چاقو به قتل رساند.متهم امیرحسین بعد از دستگیری گفته بود که آن شب مشروب خورده و در حالت طبیعی نبوده است.»

مادر مقتول در پایان افزود:«از قانون می خواهم انتقام فرزندم را بگیرد و تقاضای قصاص دارم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx6om