دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/06 23:49
سوختن زن و مرد جوان در بی ام دبلیو
کد خبر: 16774

سوختن زن و مرد جوان در بی ام دبلیو | در تهران رخ داد

سرعت غیر مجاز باعث آتش گرفتن و سوختن زن و مرد جوان در بی ام دبلیو شد.

به گزارش رصد ورزشی: سخنگوی آتش نشانی تهران از سوختن زن و مرد جوان در بی ام دبلیو خبر داد. سوختن زن و مرد جوان در بی ام دبلیو باعث کشته شدن هردو سرنشین خودرو شد. سرعت غیر مجاز باعث آتش گرفتن و سوختن زن و مرد جوان در بی ام دبلیو شد. ساعت 1:53 دقیقه بامداد 6 مهر ماه سوختن زن و مرد جوان در بی ام دبلیو رخ داد.

برخورد شدید خودروی« بی ام دبلیو» با پست برق در بزرگراه مدرس تهران منجر به آتش گرفتن خودرو و سوختن دو سرنشین آن شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود ساعت 2 بامداد سه شنبه 6 مهر وقوع یک تصادف در بزرگراه مدرس به آتش‌نشانی، پلیس و اورژانس تهران اعلام شد. وقتی امدادگران به محل حادثه رسیدند در نخستین بررسی‌ها مشخص شد یک  دستگاه خودرو بی‌ام‌دبلیو شاسی بلند ‌دچار حریق شده و دو سرنشین زن و مرد داخل آن گرفتار شده‌اند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: با اعلام این خبر بلافاصله دو تیم عملیاتی یک گروه حریق و یک گروه نجات به محل حادثه واقع در شمال به جنوب بزرگراه مدرس، کمی بعد از خروجی بیهقی اعزام شدند. آتش‌نشانان در مدت زمان کمی و در چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی بی ام دبلیو شاسی بلند ‌شعله‌ور در حال سوختن است. بررسی‌ها نشان می‌داد خودرو به دلایل نامشخصی هنگام حرکت با گاردریل‌ بزرگراه برخورد کرده و منحرف شده است. این خودرو در حاشیه بزرگراه با یک پست برق و یک اصله درخت برخورد کرده  و باعث شکسته شدن آن شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و هر دو نفر را که دچار سوختگی شدیدی هم شده بودند از خودرو خارج کردند، اما مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست دادند. درنهایت خودرو به محل امن منتقل و برای تعیین علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در بررسی‌های اولیه علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز خودرو اعلام کردند.

حادثه وحشتناک دیگری نیز رخ داده است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

سوختن زن و مرد جوان در بی ام دبلیو

مرگ مشکوک دختر نوجوان در خانه

با مرگ دختر نوجوان در خانه پسر تنها، بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد.

ساعت 7:30 دقیقه صبح دوشنبه 5 مهر مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد از مرگ مشکوک دختر 16 ساله‌ای خبر دادند.

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که دختر نوجوان مدتی قبل با پسر 28 ساله‌ای آشنا شده و با او زندگی می‌کرده که شب حادثه به علت نامعلومی در خانه وی فوت کرده است.

پسر جوان در تحقیقات گفت: من ویزیتور یک شرکت هستم و مدتی قبل با بنفشه آشنا شدم. بعد از آشنایی او به خانه من آمد. شب قبل املت خوردیم و حال بنفشه هم خوب بود، صبح که می‌خواستم به سرکار بروم هر چه او را صدا کردم جواب نداد. آن زمان بود که متوجه شدم بنفشه فوت کرده است. بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادم.

به دنبال مرگ دختر نوجوان، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور شناسایی خانواده دختر نوجوان و انتقال جسد به پزشکی قانونی برای شناسایی علت مرگ را صادر کرد.

سوختن زن و مرد جوان در بی ام دبلیو

قصاص برای قاتل ساقی

مرد جوان که یک ساقی مشروبات الکلی را به قتل رسانده بود به قصاص محکوم شد.

این مرد سه سال قبل در یکی از بوستان‌های اسلامشهر با مقتول درگیر شد و او را به قتل رساند که پس از دستگیری مدعی شد ناخواسته مرتکب قتل شده است، اما وقتی پرونده برای محاکمه قاتل به دادگاه کیفری رفت در جلسه رسیدگی به پرونده با حضور یک زن و فرزند کوچکش راز پنهان زندگی مقتول فاش و مشخص شد او مخفیانه و به دور از چشم همسر اولش زن دیگری را صیغه کرده و از او  یک فرزند دارد. به این ترتیب پرونده با افزایش اولیای دم وارد مرحله دیگری شد و سرانجام  با تکمیل تحقیقات به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه هر دو همسر مقتول از سوی فرزندانشان درخواست قصاص را مطرح کردند.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: اتهام قتل عمدی را قبول ندارم، چون این قتل ناخواسته اتفاق افتاد. مقتول چند بار به من حمله کرد و قصدش کشتن من بود. من شاهدانی دارم که تأیید می‌کنند که اگر او را نمی‌زدم حتماً کشته می‌شدم.

در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده بار دیگر اولیای دم درخواست قصاص کردند و شاهدان پرونده یک به یک در جایگاه قرار گرفته و اظهارات‌شان را مطرح کردند، سپس متهم در جایگاه حاضر شد و گفت: مقتول مشروب می‌فروخت و من برای خرید مشروب سراغ او رفتم که سر پول با من درگیر شد. من ضربه‌ای به‌ صورت او زدم و پیشانی‌اش شکافته شد و به بیمارستان رفت. چند ساعت بعد همدیگر را دوباره در پارک دیدیم و بازهم درگیر شدیم و او به من حمله کرد، حتی چاقویی را که به سمتم پرت کرده بود باعث شد زیر حنجره‌ام صدمه ببیند. من هم در دفاع از خودم چاقویی را که در جیب داشتم بیرون آوردم و به سمت او پرتاب کردم که چاقو ناخواسته به سینه او برخورد کرد و منجربه مرگ او شد.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، متهم را به قصاص محکوم کردند. سایر شرکت‌کنندگان در دعوا هرکدام به 3 سال زندان محکوم شدند.

منبع: روزنامه ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qzde