جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/29 14:04
کد خبر: 16419

شادی و خوشحالی مردم از انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر

حجت الاسلام تکیه‌ای با اشاره به پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیت الله رئیسی از مردم خواستند، جشن و شادی خود را به نام نامی امام رضا (ع) در خیابان‌ها و سطح شهر بروز دهند تا شادی شان رنگ و بوی رضوی داشته باشد.

به گزارش رصدورزشی، حجت الاسلام تکیه‌ای با اشاره به پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیت الله رئیسی از مردم خواستند، جشن و شادی خود را به نام نامی امام رضا (ع) در خیابان‌ها و سطح شهر بروز دهند تا شادی شان رنگ و بوی رضوی داشته باشد.

 

00


وی افزود:از مردم مومن و انقلابی بویژه جوانان همیشه در صحنه خواستاریم حتما شادی‌های خود را متدینانه و بدون حاشیه‌هایی که موجب شادی دشمنان خارجی و بدون مزاحمتی برای دیگر شهروندان ابراز کنند.


وی از حضور گسترده مردم انقلابی قم در انتخابات ۲۸ خرداد تشکر کرد و گفت: مایه خرسندی است که از ۴۴۴ هزار و ۹۱۸ رای اخذ شده در قم، بیش از ۸۹ درصد از آرا یعنی معادل ۳۴۶ هزار و ۱۰۰ رای به نام آیت الله رییسی بوده که این نشان دهنده قداست گرایی و فسادزدایی مردم قم است.


امروز مردم قم، پس از اعلام نتیجه آرای ریاست جمهوری، شادمانی خود از نتیجه انتخابات را با راه انداختن کاروان خودرویی و موتوری در بلوار پیامبر اعظم قم و با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی و عکس نوشته‌های مربوط به آیت الله رئیسی نشان دادند.

 

0000

 

000

 

0

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5lkz