سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/15 04:49
کد خبر: 16188

فیلم لورفته از لحظه حادثه خونین شهربازی قم + فیلم

برخورد شدید تاب پرنده شهربازی در قم موجب آسیب دیدن برخی از مردم حاضر در این شهربازی شد. در ادامه این کلیپ را مشاهده می کنید.

برخورد شدید تاب پرنده شهربازی در قم موجب آسیب دیدن برخی از مردم حاضر در این شهربازی شد. در ادامه این کلیپ را مشاهده می کنید.

 

 

طی سال های اخیر شهرداری قم تبلیغات بسیاری در خصوص ایمن سازی بوستان های شهر کرده است؛ از سال 94 که طی حوادثی دو کودک به علت برق گرفتگی در بوستان های شهرجان خود را از دست دادند، شهرداری قم طی پروژه ای، ایمن سازی بوستان های شهر را آغاز کرد و اخیرا هم مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر خبر از ایمن سازی بوستان های بزرگ و اکثر بوستان های محله ای خبر داد، ولی شب گذشته در حادثه ای در شهربازی بوستان علوی تاب پرنده از محور خود خارج شده و با تیر برق کنار آن برخورد پی در پی داشته و ضمن ایجاد ترس و وحشت برای شهروندان، موجب  آسیب  دیدن جزئی برخی حاضرین شده است.

 

اگرچه توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری را می توان یکی از مهم ترین نیازهای شهر عنوان کرد، اما شهرداری  قم  به جای پرداختن عجولانه به این مسائل باید اولویت خود را بر تکمیل ایمنی بوستان ها و شهربازی های شهر بگذارد و ضمن اخذ استانداردهای لازم، بستر تفریح ایمن و فضایی امن را برای شهروندان فراهم کند.

 

البته اخیرا در افتتاح تله سیژ قم و شهربازی غدیر، خبر از اخذ کامل استانداردهای وسایل بازی داده شده و امید است که این استانداردها با رعایت حاشیه های کامل ایمنی شهروندان باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p569a