دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/24 09:42
کد خبر: 15946

زن 42 ساله در رشت رسوایی به بار آورد / جزئیات

2 کیلو گرم مواد روانگردان از نوع حشیش و 40 گرم تریاک در منزل یک خانم 42 ساله در رشت کشف شد.

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از کشف ۲ کیلوگرم مواد روانگردان از نوع حشیش و ۴۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک منزل خبر داد و گفت: قاچاقچی خانم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی رشت از کشف ۲ کیلوگرم مواد روانگردان از نوع حشیش و ۴۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک منزل خبر داد و گفت: قاچاقچی خانم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی نشات گرفته از مصرف موادمخدر است اظهار داشت: در این راستا مبارزه با سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی در خصوص فعالیت یک قاچاقچی در امر توزیع موادمخدر در سطح شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

دستگیری سوداگر مرگ در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ پس از انجام تحقیقات نامحسوس ضمن تایید این خبر، منزل متهم را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی کردند بیان داشت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

این مقام انتظامی از کشف کشف ۲ کیلوگرم مواد روانگردان از نوع حشیش و ۴۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از این منزل خبر داد و افزود: متهم این پرونده که یک خانم بود، دستگیر شد.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: متهم ۴۲ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان با تاکید بر تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای ارتقاء امنیت خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام برمی‌دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8orm