چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/12/14 04:54
کد خبر: 15633

نویسنده معروف در خانه اش به قتل رسید + عکس

جسد زن نویسنده در آپارتمان شخصی اش در مسکو پیدا شد.گزارش پلیس حاکی از آن است که مالک آپارتمان زن نویسنده پس از آن که چند بار نتوانست با قربانی تماس بگیرد به آپارتمان محل اقامتش مراجعه کرد.

جسد  زن نویسنده در آپارتمان شخصی اش در مسکو پیدا شد.گزارش پلیس حاکی از آن است که مالک آپارتمان زن نویسنده پس از آن که چند بار نتوانست با قربانی تماس بگیرد به آپارتمان محل اقامتش مراجعه کرد. او تلاش کرد تا درب آپارتمان را باز کند، اما متوجه شد که درب از داخل قفل شده و بلافاصله از یک کلیدساز برای بازکردن درب کمک گرفت و آن‌ها پس از بازکردن درب آپارتمان با جسد زن جوان که یک هفته از مرگ وی می‌گذشت مواجه شدند.

با تماس شاهدان با اداره پلیس ماموران فورا در محل حاضر شدند اما ردی مبنی بر  قتل  این زن پیدا نکردند و در جریان تحقیقات پی بردند که زن جوان به خاطر پیروی از دستورالعمل یک  رژیم لاغری  خشک به نام رژیم فستینگ جانش را از دست داده است.

سخنگوی پلیس در خصوص این پرونده عنوان کرد که در بازرسی پلیس از منزل قربانی هیچ غذایی پیدا نشد و وی بر اثر  سوءتغذیه  شدید جان خود را از دست داد.

گفتنی است این دختر جوان در حالی بر اثر  رژیم فستینگ  جان خود را از دست داد که طبق یک گزارش پزشکی رژیم ناشتای خشک به علت بروز کم آبی بدن، عفونت‌های دستگاه ادراری، سنگ کلیه، نارسایی عضو و حتی مرگ، خطرناک تلقی شده بود.

 

2765410

 

منبع: رکنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdmmz