یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/01 14:08
کد خبر: 15179

فوری/ انفجار بزرگ در خرم ‌آباد + عکس و جزئیات

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد، مهرداد فلاح گفت: ساعت ۱۱:۰۹ چهارشنبه یکم بهمن ۱۳۹۹ خبر انفجار منزلی مسکونی در کوچه آویشن ۵ شهرک پارسیلون خرم‌آباد از طریق تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد

بر اثر  انفجار  یک منزل مسکونی در  خرم‌آباد  یک نفر مصدوم شد. به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد، مهرداد فلاح گفت: ساعت ۱۱:۰۹ چهارشنبه یکم بهمن ۱۳۹۹ خبر انفجار منزلی مسکونی در کوچه آویشن ۵ شهرک پارسیلون خرم‌آباد از طریق تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، که بلافاصله زنگ حریق ایستگاه شماره ۴ به صدا در آمده و مامورین ایستگاه به محل  حادثه  اعزام شدند.

 

ali_daie_2

 

وی در تشریح این حادثه بیان داشت: در بررسی‌های اولیه توسط آتش نشانان مشاهده شد درب ها و پنجره ها و قسمتی از دیوارهای داخلی منزل در اثر شدت انفجار از جا کنده شده و  آتش سوزی  داخل منزل ادامه دارد که با سرعت عمل آتش‌نشانان آتش سوزی فوراً اطفا گردید.

 

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد در ادامه بیان داشت: فرآیند ایمن سازی ساختمان همزمان با تفحص مصدومان احتمالی توسط آتش نشانان آغاز و در ادامه یک نفر خانم میانسال که در زمان انفجار در منزل حضور داشت از ساختمان خارج و به عوامل اورژانس حاضر در محل جهت اعزام به مراکز درمانی، تحویل داده شد.

 

وی در پایان بیان داشت : علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx9zd