یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/25 13:56
کد خبر: 14674

سقوط پراید از پارکینگ خانه در تهران + تصاویر وحشتناک

3 سرنشین پس از سقوط خودرو به داخل پارکینگ منفی یک در خیابان شریعتی نجات یافتند.

ساعت 07:19 دقیقه صبح امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از  سقوط  یک دستگاه خودروی سواری داخل یک مجتمع مسکونی در خیابان شریعتی خیابان مهران خیابان چراغی خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی  تهران  بلافاصله پس از دریافت اطلاعات، آتش نشانان ایستگاه 96 و گروه امداد و نجات 6 را عازم محل حادثه کرد.

اکبر فرمانی افسر آماده منطقه هفت عملیات که همراه آتش نشانان در محل  حادثه  حضور یافته بود اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نبود حفاظ مناسب از طبقه همکف به رمپ پارکینگ طبقه منفی یک مجتمع سقوط کرده و بر روی سقف قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: در داخل خودرو سقوط کرده سه سرنشین که یک نفر آقای 36 ساله، یک خانم33 ساله به همراه یک نوزاد 5 ماهه بودند محبوس شده و قادر به خارج شدن از خودرو نبودند.

سقوط خودرو داخل پارکینگ مجتمع مسکونی

فرمانی تصریح کرد: خوشبختانه مصدومان این حادثه قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط ساکنین مجتمع مسکونی از خودرو خارج شده و به محل امنی انتقال داده شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، جریان برق خودرو را قطع کرده و با استفاده از ابزار مخصوص، خودرو را به حالت اولیه بازگرداندند.

فرمانی خاطرنشان کرد: در این حادثه سرنشین خانم از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی جدی شده بود که بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل گردید.

فرمانی با اشاره به اینکه حال هر دو سرنشین دیگر مساعد است اعلام کرد: نیروهای آتش نشان پس از تحویل مصدوم به عوامل  اورژانس ، با استفاده از نوار هشدار اقدام به ایمن سازی محل حادثه کرده و عملیات خود را به پایان رساندند.

توصیه می شود ساکنین مجتمع های مسکونی برای ایمنی بیشتر  پارکینگ  های طبقاتی از حفاظ مناسب و محکم استفاده نموده و برای مشخص کردن مسیر ورود و خروج از علایم راهنمایی شبرنگ دار استفاده نمایند.

سقوط پراید از پارکینگ خانه / نجات معجزه آساکودک 5 ماه

سقوط پراید از پارکینگ خانه / نجات معجزه آساکودک 5 ماه

سقوط پراید از پارکینگ خانه / نجات معجزه آساکودک 5 ماه سقوط پراید از پارکینگ خانه / نجات معجزه آساکودک 5 ماه

سقوط پراید از پارکینگ خانه / نجات معجزه آساکودک 5 ماه

 
 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qqw6