پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/22 04:09
کد خبر: 14585

دختر روانی مادر خودش را با 100 ضربه چاقو به قتل رساند + عکس

دختری که به دلیل دیدن فیلم‌های ترسناک و مشکلات روانی مادر خودش را به طرز وحشیانه‌ای به قتل رساند در فضای مجازی خبرساز شد

دادگاهی در استرالیا در حال رسیدگی به محاکمه دختری معروف به « دختر شیطان » است که مادرش را با بیش از ۱۰۰ ضربه چاقو، به  قتل  رسانده است.

دختر شیطان ، که نام اصلی او جسیکا کامیلری است، در مورد لحظه کشتن مادرش گفت: "من مرتب او را چاقو زدم و و سرش را از جا در آوردم. " جسم بی‌جان ریتا کامیلری ۵۷ ساله، مادر به  قتل  رسیده، در راهروی آشپزخانه خانه‌اش پیدا شد.

گفتنی است جسیکا آنقدر به مادرش چاقو زده که بینی و چشم او جدا شده است. وکیل مدافع کامیلری در مورد اینکه آیا متهم واقعا مادر خود را در ماه ژوئیه ۲۰۱۹ با ضربات چاقو کشته است، هیچ دفاعی ندارد.

 

 

ماجرای ترسناک دختر شیطان که مادرش را کشت

جسیکا عاشق فیلم‌های ترسناک و یکی از طرفداران پر و پا قرص سریال ترسناک Jeepers Creepers بود؛ که بر خالق اهریمنی گوشت خوار، متمرکز است و برای جایگزینی اعضای بدن از دست رفته‌اش مردم را می‌خورد. ظاهرا این موضوع باعث الگو گرفتن دختر برای چاقوکشی وحشیانه‌ و قتل مادرش شده است. همچنین گفته می‌شود که او سابقه طولانی در بیماری روانی، خشونت و تماس‌های تلفنی تهدیدآمیز داشته است. معروف است که دختر شیطان مو‌های قربانیان خود را می‌گیرد، و آنقدر می‌کشد تا موها کنده شوند.

گفتنی است؛ دادگاه هنوز در حال بررسی این پرونده است و تا کنون حکمی برای دختر  قاتل  صادر نشده است.

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m88pb