جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/26 07:53
کد خبر: 14023

سلاخی وحشیانه راننده نیسان در زاهدان + جزئیات تکاندهنده

سارقانی که پس از قتل راننده یک دستگاه وانت نیسان، خودروی او را سرقت کرده بودند پس از 40 روز فرار دستگیر شدند.

سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان  سیستان و بلوچستان  گفت: در تاریخ نهم مهر ماه سال جاری چند فرد ناشناس، راننده ۳۸ ساله یک دستگاه  وانت نیسان  را در یکی از محلات حومه شهر زاهدان با ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رسانند و پس از سرقت خودروی او، متواری می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این جنایت تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتلان آغاز کردند.

 

سارقان قاتل در زاهدان به دام افتادند

این مقام ارشد انتظامی گفت: سرانجام با تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان این جنایت که ۲ جوان ۲۳ و ۱۷ ساله بودند شناسایی شدند.

 

سردار طاهری گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با شناسایی مخفیگاه  قاتلان  با هماهنگی قضائی متهمان را در ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۴۰ روز فرار دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: با بررسی صورت گرفته مشخص شد قاتلان با هدف سرقت خودروی مقتول به بهانه انتقال بار، او را به یکی از محلات حومه شهر زاهدان کشانده و پس از ارتکاب به جنایت و سرقت خودرو، با مبلغی ناچیز خودرو را به یک مالخر در جنوب استان فروخته اند.

 

او با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای کشف خودروی مسروقه و دستگیری مالخر خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9qvj